piątek, 23 lipca 2021

Zakładka - CHOINKA 2021 - lipiec

Lato przyszło i jakoś z hafcikami na kartki bożonarodzeniowe mi nie po drodze. Urlopik spędzam na małych podróżach.

Młody pajączek świat chciał odkrywać,
morzem żeglować, góry zdobywać,
zamiast tkać nitkę w swej pajęczynie
osiedlić chciał się w innej krainie...

 Gdy znalazłam taki wierszyk o pajączku, który chciał podróżować to i chęć przyszła na haftowanie zakładki z  pajączkiem ale ten mój zajął się ubieraniem choinki.










Zakładka w sam raz na zabawę zorganizowaną przez Kasię CHOINKA 2021 .



Pozdrawiam serdecznie siedząc na walizce bo przede mną kolejna podróż :-).

22 komentarze:

  1. Uroczy i sympatyczny ten pajączek, nawet mimo mojej arachnofobii patrzę na niego z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super jest ta zakładka. Miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra robota, mały talencik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza choineczka, za pająkami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak zakładka w sam raz na Boże Narodzenie jak nic do świątecznej książki. Super jest , ja mam świra na punkcie zakładek, kto wie może i ja sobie taką zmajstruję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza! Idealna na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pajączek i przydatny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawny pajączek :)
    Udanej podróży i wypoczynku. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna zakładka! To się nazywa zaangażowanie w przygotowania świąteczne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zakładka, a pajączek przesłodki! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza zakładeczka, a wierszyk jeszcze lepszy:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki pajączek Alu, nie dość, że nie wywołuje strachu, to jeszcze wzbudza sympatię. Piękna zakładka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. What a beautiful and funny spider. The embroidery is amazing.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co byś nie czytała to z taką zakładką uśmiech musi gościć na ustach:) Świetny hafcik! Pajączek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza zakładka z tym pajączkiem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zakładka :D Jak tylko ją zobaczyłam, to od razu przyszedł mi namyśl mój ogród, na każdym kroku pajęczynki z młodymi pajączkami, niektóre wielkości łebka od szpilki ;)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest! Świąteczny pajączek prezentuje się uroczo :)).
    Miłego odpoczynku :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pająków boję się panicznie. Ale ten Twój jest taki uroczy, że aż bym go chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakładka jest obłędna- jaki słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo sympatyczny, zabawny, pozytywny wzór :) świetna zakładka!!!

    OdpowiedzUsuń