niedziela, 9 lipca 2023

Anioła w błękicie czy ktoś przygarnie :-).

Nastał wakacyjny czas a ja do Was przybywam z aniołem, którego można powiesić na ścianie i cały wygląda jak chmurka :-). Na sukience anioła błękit jakiego oczekuję na niebie w ten błogi letni czas. 









Anioł jest prezentem dla Was w candy jakie ogłaszam  chcąc w ten sposób uczcić 10 urodziny bloga. 10 lat już tu jestem i dziękuję że jesteście tu ze mną :-). To dzięki Wam tworzę, uczę się nowych technik. Czasami gdy pojawia się wątpliwość czy dalej to ciągnąć - to tworzenie, to pisanie - dobrym słowem jakie zostawiacie pod postami, a było ich już 472, zachęcacie mnie do ciągłego działania. 10 lat to kawał czasu spędzonego przy komputerze. Wiem, że to tylko świat wirtualny ale przecież za każdym przeczytanym słowem na waszych blogach, na które zaglądam  albo za każdym  komentarzem, który znajduję u siebie jest prawdziwa osoba. Dziękuję :-).
Może ktoś przygarnie anioła :-).
Zasady zabawy:
- zabawa jest dla osób prowadzących czynnie swojego bloga,
- proszę o zostawienie komentarza pod tym postem wyrażającego chęć udziału w zabawie,
- umieść baner ( zdjęcie poniżej ) na pasku bocznym swojego bloga wraz z linkiem do tego posta,
- osoby mieszkające poza granicami Polski w razie wygrania poproszę o adres w Polsce, pod który będę mogła wysłać prezencik,
- anonimom podziękuję,
- miło mi będzie jeżeli zostaniecie obserwatorami mojego bloga (ci którzy jeszcze nie są) ale nie jest to warunek konieczny.
Zapisywać się można do 23 lipca 2023r.  do godziny 24.


Pozdrawiam i lecę pakować walizkę bo i ja będę odpoczywać :-).

24 komentarze:

  1. Gratuluje 10 tej rocznicy blogowania., anioł jest piekny.Pisz i twórz a my będziemy podziwiać, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ten Aniołek. Nie zapisuję się na Candy , choć wielkie gratulacje za te 10 lat oby nadal Ci się chciało chcieć prowadzić ten blog, czego Ci z całego serca życzę. !! Nie przepadam za Aniołami, ale uprawiasz taką technikę, która jest mało znana. Szczerze to jesteś jedyna którą obserwuję która lepi z gliny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicjo, gratuluję Ci tej pięknej rocznicy , wiem ile pracy kosztuje prowadzenie bloga, ale dopóki jest przyjemnością to naprawdę warto to robić.
    Na candy nie mogę się zapisać, bo nie potrafię dodać Twojego banerka.
    Serdeczności zostawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dzisiaj serdecznie gratuluję 10 rocznicy blogowania. A anioł jest cudowny i mam nadzieję, że znajdzie godnego siebie właściciela. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny i delikatny aniołek.
    Wielkie gratulacje z okazji 10 lat Twojego pięknego bloga, który zachwyca nas wszystkich wspaniałymi dziełami sztuki, które tworzysz.
    Ponieważ mieszkam w Portugalii, nie ubiegam się o twojego pięknego anioła, ale jestem pewien, że uszczęśliwi każdego, kto go otrzyma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wychodzi, że jestem pierwszą osobą, która pragnie przygarnąć to cudo. Chociaż pierwsi nie wygrywają, ale ustawiam się i życzę Ci wielu, wielu kolejnych rocznic i nieustającej radości z tworzenia. Podziwiam Twoje prace i uwielbiam te wszystkie anioły, które tworzysz. Sama kocham anioły od dawna /różne magiczne stworzenia też /. Mam kilka różnych prac anielskich od zakładek po wiszące. Ale takie nie mam, więc liczę na cud.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje 10 rocznicy bloga.
    Anioł piękny, z uniesioną głową - taki rozmarzony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Alusiu, gratuluje pięknej rocznicy i życzę Ci jeszcze wielu lat blogowania i tworzenia. A po tak pięknego anioła ustawiam się w kolejce i cichutko liczę na łut szczęścia.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju! Cudowny prezent wystawiłaś Alicja z okazji 10-lecia blogowania. Pewnie, że chcę takiego anioła przygarnąć. Jest wspaniały.
    Alicja, gratuluję! Również życzę Tobie jeszcze wielu lat w blogosferze. Wspaniałych realizacji planów, kolejnych aniołów i innych tworków. Twórz, pisz, pokazuj - czekam zawsze kolejny Twój post:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, Alu, zgłaszam swój udział w zabawie... Twój banerek wraz z linkiem juz umieściłam na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Opublikowało mi się, zanim skończyłam pisać :) Chciałam jeszcze dopisać, że Twoje prace zawsze mi się podobały, ale anioły są szczególne, mają w sobie jakiś emocjonalny, a ten w tej niebieskiej sukience szczególnie :) Jest zachwycający, jakby spłynął prosto z nieba :) Serdeczności Ci przesyłam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję 10 rocznicy blogowania! Kolejna cudowna anielica. Ustawiam się w kolejce....Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. 10 lat to kawał czasu. Gratulacje wytrwałości. Uwielbiam do ciebie zaglądać i podziwiać Twoją twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anioł wspaniały , z przyjemnością podziwiam Twoją twórczość, życzę Ci weny twórczej do tworzenia następnych prac. Biorę udział w candy, baner już na blogu, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny Anioł. Gratuluję rocznicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tych kreatywnych 10 lat! Anioła chętnie przygarnę, więc biorę udział w zabawie. :) Pozdrawiam i udanego urlopu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Alu, wspaniałą rocznicę obchodzi Twój blog! Gratuluję i życzę wielu kolejnych wspaniałych i twórczych lat w blogosferze!!! :)
    Uwielbiam anioły, a Twoje Alu są oryginalne i jedyne w swoim rodzaju więc z nieśmiałością i ja chętnie wezmę udział w Candy :). Banerek już podkradłam :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy i życzę dalszej weny twórczej i czasu na swoje przyjemności.
    Aniołka chętnie bym przygarnęła ale nam kłopot z tym banerkiem.
    Jeszcze w weekend pokombinuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uff zdążyłam, no tak jest jak się wybywa na wakacje. Byłoby mi żal jakbym przegapiła. Twoje anioły podziwiam od zawsze, ale to wiesz. Staje więc w ogonku może mi się poszczęści :) Alu gratuluje takiej okrągłej rocznicy, życzę kolejnej i kolejnej... i jeszcze wielu takich anielskich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, 10 lat - gratuluję okrągłej rocznicy! Wspaniały anioł i będzie cudowną ozdobą. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej, teraz dopiero zauważyłam ten post ;) u kogoś na blogu zwróciłam uwagę na banerek. Dziś już 24 lipca, więc na losowanie się nie załapię :D Ale już kiedyś miałam przyjemność wygrać rozdanie u Ciebie ;)
    Anioł jest taki "Twój", w Twoim wyjątkowym stylu :) osoba, która go otrzyma będzie szczęściarzem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A niech to! Spozniłam się. Gratuluję 10 lat, ja mam trochę ponad rok bloga, a też mam wątpliwości, czy warto (z 2strony na fb nie mam ochoty).... Czasem myślę,że "fajne i super" są blogi profesjonalne, ugładzone, "ą ę" i sponsorowane...

    OdpowiedzUsuń
  23. O, taki aniołek byłby w sam raz na prezent dla mojej siotrzenicy, która niedługo będzie miała chrzest :)

    OdpowiedzUsuń