piątek, 27 lutego 2015

Moje candy

Czas leci jak szalony. Niedługo minie 3 lata mojego blogowania. W tym czasie trochę się zmieniło w moim rozporządzaniu wolnym czasem . W wolnych chwilach szyję , wycinam, kleję... Realizuję moje małe marzenia związane z tworzeniem drobnych rzeczy, które sprawiają mi radość i którymi mogę podzielić się z innymi. A wszystko to dzięki Wam . To Wy, drogie blogowiczki popchnęłyście mnie do działania, tworzenia, zainspirowałyście , nauczyłyście nowych nieznanych mi wcześniej technik.
Chciałam Was zaprosić na przygotowane dla Was nieśmiałe, małe candy.
Może znajdą się chętni na miętowy lampionik ( nowy ) i własnoręcznie uszyte serduszko z transferowym obrazkiem.



Zasady zabawy:
- proszę o zostawienie komentarza pod tym postem wyrażającego chęć udziału w zabawie ,
- umieść banerek ( pierwsze zdjęcie ) na pasku bocznym swojego bloga wraz z linkiem do tego posta,
- osoby mieszkające poza granicami Polski poproszę w razie wygranej o adres w Polsce, na który będę mogła wysłać prezencik,
- anonimom podziękuję,
-  miło mi będzie jeśli zostaniecie obserwatorami mojego bloga ( ci którzy jeszcze nie są ) ale nie jest to warunek konieczny.
Zapisywać się można do 22 marca 2015 r. 

Może komuś sprawię moimi prezencikami taką przyjemność jaką mi sprawiły ( dawno to było i aż wstyd się przyznać że dopiero teraz o tym piszę ale ciągle o tym pamiętam )  Agnieszka


Grażynka


Na deseczkę ciągle spoglądam bo wisi na ścianie i przypomina mi co jest najważniejsze a przydasie wykorzystuję w moich pracach .
 Pozdrawiam i zapraszam do zabawy :-).

91 komentarzy:

  1. Miło mi będzie wziąć udział w zabawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z miłą chęcią ja także staję, banerek tu
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczności:) Oczywiście ustawiam się w kolejce:):):)
    I moje gratulacje kochana... trzy lata to dużo:) bardzo lubię do ciebie zaglądać:)
    ściskam życzę słonecznego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętowy lampionik :) to ja się piszę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ustawiam się w kolejce i składam najlepsze życzenia z okazji rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ogromną radością ustawiam się w kolejce do zabawy, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieśmiałe Candy:) Ja również nieśmiało stoję w kolejce.Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z okazji 3 lat ! To piękny wiek dla bloga. Z przyjemnością biorę udział w Twoim Candy Alu :) Przygotowałaś piękne, wiosenne prezenty. Lampion jest bardzo w moim stylu, bo uwielbiam klatki i takie kolory. Twoje serducho też jest świetne. Już wstawiam banerek u siebie na blogu. Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prezenty przygotowałaś więc z radością stanę w kolejce,życząc wielu lat twórczych w blogowym świecie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny lampion! Uwielbiam motyw ptaków! Gram i ja :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ,i równie ustawiam się w kolejce po te cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj i lampionik i serducho przecudowne !!! tak więc zgłaszam chęć udziału w Twoim candy:)))
    Miłej niedzieli Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja koniecznie zapisuję się do zabawy :)

    No i gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)

    Baner już wisi na moim blogu: kamira90.blogspot.com
    Obserwuję jako Kamira90

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja podnoszę rękę i zgłaszam się do zabawy :)

    Baner tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    Pozdrawiam. Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuję sie , banerek juz porwałam na kreatywnybazarek

    OdpowiedzUsuń
  17. zapisuję sie , banerek juz porwałam na kreatywnybazarek

    OdpowiedzUsuń
  18. Serduszko i lampionik są cudne więc i ja muszę spróbować szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne candy,zapisuję się i mam cichutką nadzieję,że uda mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy i kolejnych owocnych roczków życz :)
    Zabawię się z chęcią.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Alicjo moja droga z wielką chęcią biorę udział w Twoim candy.
    A Tobie gratuluję wygranej w pozostałych zabawach :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też z chęcią dołączę do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja także ustawiam się w tej kolejce! A także serdecznie gratuluję kolejnej rocznicy blogowania!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielkie gratulacje!!! Ale mam ochotę na ten lampionik, bo pasuje mi kolorystycznie jak ulał:-) Po remoncie właśnie w tym kolorze dokupuję pojedyncze akcenty, jak coś znajdę interesującego:-) Banerek na http://rodzinnie1.blogspot.com/
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy i dziękuję za zaproszenie do Candy. :-) Obserwatorem jestem, zaraz umieszczę banerek na blogu Skarbnica duszy. Lampionik mam, ale drugi by się taki sam przydał do symetrii na szafeczce.

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję rocznicy , życzę wiele radości z prowadzenia bloga i znalezienia prawdziwych wirtualnych koleżanek. U mnie w marcu stuknie druga rocznica. Staję w ogonku z chęcią . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie bierz mnie pod uwagę , bo nie miałam wklejonego banerka. Pozdrawiam.

      Usuń
  29. Gratuluję:) ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem... Banerek już wisi, zapraszam na gosiaczkowepasje.blogspot.com. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również spróbuję swojego szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja ustawiam się w kolejce :) lampion jest prześliczny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolory idealnie pasujące do mojej kuchni! Z chęcią stanę więc w kolejce.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja bardzo chętnie przyłączę się do zabawy! Gratuluję 3 latek i kolejnych życzę! A przede wszystkim jak najwięcej wolnego czasu na realizowanie Twoich małych marzeń! Pozdrawiam Ola :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj zapisuję się do zabawy banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję rocznicy i chętnie przyłączam się do zabawy! ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. chętnie, skorzystam mile, nawet, jak nie wygram, to spróbuję, pa

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się z wielką chęcią i zostaję na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również zglaszam swój udział. Gratuluje rocznicy i pozdrawiam.
    joanna.beer@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam serdecznie:) Najważniejsze, to próbować żyć marzeniami i powoli je realizować. Z przyjemnością dołączą do grona:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z miłą chęcią staję w kolejce po takie piękności.
    Banerek już u mnie : http://justeczkowymiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdążyłam!!! Szaleję za miętą, bardzo ładne prezenty przygotowałaś!Chętnie wezmę udział w Twoim konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Na ostatnia chwilę, ale jestem. Zdążyłam. Cudne nagrody, wspaniały blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń