czwartek, 20 kwietnia 2017

Spokojnie , wiosna przyjdzie :-).

Wspominając ten przedświąteczny czas i święta to teraz dopiero odpoczywam . Wolny dzień  to to co lubię najbardziej. Muzyczka w tle, ciasteczko na talerzu, gazetka...
Po tych zawirowaniach pogodowych dzisiaj aż się serce raduję gdy przez okno wpadają promienie słoneczne dając nadzieję na to , że wiosna w końcu przyjdzie na całego.



Na parapecie jeszcze królują zające , szklane kury i zasiana przed świętami rzeżucha .





Pozdrawiam ciepło :-).

15 komentarzy:

  1. Oj pogoda rzeczywiście nas nie rozpieszcza :) Ale u Ciebie wiosennie i kwitnąco. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia mistrzowskie, zajaczki do pozazdroszczenia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wiosennie u Ciebie :)))
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również dekoracje świąteczne jeszcze są. Na zewnątrz trochę pracujemy , ale ta pogoda zniechęca i czekamy na cieplejsze dni. Miłego weekendu Alicjo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dekoracje, aż szkoda się z nimi rozstawać! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne dekoracje :). Ta szklana kura jest świetna. Bardzo ciekawy blog. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielono mi :)) U mnie też rzeżucha dekoruje i smakuje :))
    Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  9. Te 2 zające wpadły mi w oko:)) i jeszcze ta kura... Słoneczne zdjęcia też robią wrażenie! Miło patrzeć na tę zieleń i biel kwiatów. U mnie dziś rano jeszcze było sporo śniegu, dopiero popołudniu słońce się z nim rozprawiło;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie również dom ozdabiają jeszcze wielkanocne pisanki. A wiosna musi przyjść, bo kupiłam wczoraj trzy hortensje, więc pogoda musi się poprawić, bym mogła je posadzić. :)
    Białe zajączki z zieloną rzeżuchą wyglądają ślicznie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia.
    Urzekła mnie szklana kura.

    OdpowiedzUsuń