środa, 21 czerwca 2017

Pierwszy album

Przeglądałam,  podpatrywałam i marzyłam że może kiedyś i ja odważę się wykonać coś, choć trochę podobnego do podziwianych wzorców. Albumy. Są przepiękne takie własnoręcznie wykonane przez znawczynie techniki. Myśl i marzenie dojrzewało we mnie i w końcu nadarzyła się okazja aby spróbować własnych sił w tworzeniu albumu. Zbliżała się komunia siostrzeńca. Zamówiłam bazę albumową ( 20 cm X 20 cm ), kupiłam papiery , zaczęłam gromadzić wstążki, koronki, kwiatki, tekturowe wycinanki...i do dzieła...Wiele godzin ( zbyt wiele) zabrało mi klejenie, wycinanie, przymierzanie czy poszczególne elementy będą do siebie pasowały. W rezultacie powstał mój pierwszy album.



Kwiatki oczywiście mojej własnej produkcji.


 

Poszczególne strony albumu.









Wspaniale się pracowało przy tworzeniu albumu. Chociaż był bardzo pracochłonny to chętnie powtórzę tą przyjemność jak nadarzy się okazja.
Muszę przyznać , że bardzo mnie wciągnęło te papierkowe tworzenie i sprawia mi wiele radości.


 Na prośbę siostry przygotowałam upominki będące podziękowaniem dla gości komunijnych.


Pozdrawiam serdecznie :-).

40 komentarzy:

  1. piękny , wspaniała pamiatka

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow. piękny wyszedł :) masz talent

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! :)
    Taki album dla mnie to jeszcze wyższa szkoła jazdy, ale jest to piękna rzecz, a Twój jest naprawdę cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze koty za płoty, jak to mówią :-) Praca wyszła wspaniale, nie przekombinowane zestawienie dodatków i kolor mój ulubiony. Teraz to już będzie z górki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Album śliczny możesz być z niego dumna :) Mój pierwszy 5 lat temu był strasznie pstrokaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny album :) Jestem pod wrażeniem :) Przepięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracy dużo ale efekt końcowy zachwycający.Piękna pamiątka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo pracy, ale efekt był jej wart. Wyszło ślicznie! Delikatnie. Pamiątka super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż mogę napisać? Tylko to, że album jest cudowny! Tym bardziej cenny, że to pamiątka jedyna w swoim rodzaju, pełna włożonej pracy i serducha miedzy kartami. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać , że album zrobiony z pasją. Wyszedł cudny !! Pamiątka na całe życie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny album! Aż trudno uwierzyć, że to Twój pierwszy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylowy i elegancki ! Pasuje do poprzednik kartek. Nie wygląda jak Twój pierwszy, jest śliczny :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny album!!! Przepiękne kolorki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Album robi wrażenie ! Bardzo starannie wykonany i elegancki :)
    A że zajęło całe to zamieszanie z albumem dużo czasu !?
    To nic , album jest wart każdej minuty przy nim spędzonej - jest ekstra :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alicjo, przepiękny jest ten album, bardzo subtelny i elegancki. Nigdy bym nie powiedziała, że to album debiutancki. Mam nadzieję, że będą powstawać następne.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny album! Widać serce włożone w jego staranne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Pierwsze koty za płoty i masz swoje dzieło Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny album, widac czas, prace i serce w niego wlożone ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny album, będzie wspaniałą pamiątką na lata:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny album w ślicznej kolorystyce :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały album, będzie piękną pamiątką. Pozdrawiam i cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. album wyszedł świetnie :)
    Dzięki że bawisz się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny album, pięknie dopasowałaś detale :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Alu, album wyszedł cudownie!!! Wszystko tak pięknie dopracowałaś, siostrzeniec będzie miał wspaniałą pamiątkę :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojejku, piękny ten album. Rewelacja. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny! Delikatny i przemyślany.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cuuuudowny !!!! Tak przyszla mi na mysl pewna mysl ,ojj moze sie uda :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny album. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Te wszystkie elementy tworzą niesamowitą całość. Każdy detal jest bardzo przemyślany i cudny. Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny album stworzyłaś! Perfekcyjny! Wspaniały prezent i piękna pamiątka! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ piękny album stworzyłaś, elegancki i delikatny... cudeńko, naprawdę :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak na pierwszy album, to muszę przyznać - choć bez zdziwienia, znając już Twoje zdolności - jest piękny. Bardzo piękny i z pewnością stanowi szczególną pamiątkę. Ściskam, Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny, przemyślany, elegancki-super!!! Wielkie brawa!!!
    Pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękny, dopracowany w każdym szczególe:)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja jestem zachwycona pięknym albumem. Śliczny, dopracowany!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny albumik.Pięknie go ozdobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały album :) Dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe słówko... Obserwuję.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo piękny i z pewnością stanowi szczególną pamiątkę. Ściskam, Kochana :-)


    แคมฟรอก

    OdpowiedzUsuń
  38. You made great progress.This is really pretty and good idea on site !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń