poniedziałek, 11 września 2017

Hortensje

Bez nich nie wyobrażam sobie mojego ogrodu. Późnym latem i wczesną jesienią ogród należy do nich. Kolejny rok cieszą swoim urokiem.
 Hortensje...


Zmieniają się jak kobiety, wraz z przemijającym czasem pięknieją.
Latem te bukietowe piękności bielą swoją rozświetlają ciemne zakątki.





Gdy przemija letni czas nabierają rumieńców i wtedy ubarwiają zielone połacie mojego ogrodu.




Te ogrodowe rosną w donicach. Niestety próby sadzenia tych hortensji w gruncie nie powiodły się gdyż po prostu nie kwitły. W donicach mają się doskonale. Zimują w piwnicy i dzięki temu bujnie kwitną.




Pozdrawiam kolorowo :-).

25 komentarzy:

  1. Śliczne hortensje!
    Też je uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wspaniała ! Też ją bardzo lubię. Twój ogród wygląda pięknie.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne hortensje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne :) Zazdroszczę Ci ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham hortensje....Twoje są piękne...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ;) Hortensje zawsze mi się podobały...

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo piękne, może i ja spróbuję metody z donicami

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądają! ja niestety posiadam jedną, posadzoną w gruncie, która wcale nie chce kwitnąć. Chyba zrobię tak jak Ty i posadzę w donicy...pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje w tym roku były jakieś marne, Twoje cudowne, osobiście uwielbiam hortensje! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz hortensje. Sadziłam kilka razy i na drugi rok były brzydkie , a potem ginęły. Twój pomysł z doniczkami widać działa , warto jeszcze raz spróbować. Pozdrawiam serdecznie , koniecznie wysusz na suche bukiety !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że hortensje odwdzięczają się cudnym kwitnieniem, są bujne i dorodne, piękne. Z ogrodowymi jest trochę więcej zachodu, ale są tego warte.:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękny ogród. Ja też od niedawna wprawdzie, ale jednak, pałam miłością do hortensji, ale na moim miejskim balkonie nie chcą rosnąć. Może w przyszłym roku wreszcie będę mogła zasadzić je w swoim ogrodzie. Muszę zapamiętać Twój pomysł z doniczkami, na wypadek gdyby jednak ich uprawa nie była taka prosta...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hortensje wyglądają przecudnie w Twoim ogrodzie :)
    Posiadałam kiedyś jedną w gruncie , ale umarzła którejś zimy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe hortensje! Cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne hortensje i piękny ogród, dziękuję za zaproszenie. Na pewno będę cię odwiedzać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne hortensje. Mam do nich słabość mimo, że w ogrodzie ich jeszcze nie mam. Bardzo mi się podobają te niebieskawe.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Hortensje masz przepiękne i pole do popisu, żeby je podziwiać caly rok w postaci bukietów i kompozycji:)) Zapraszam do mnie na hortesję:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ogród i cudowne hortensje! Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne migawki - ogród uwielbiam :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. O raju, są przepiękne!!! Te hortensje wyglądają cudownie!!! Piękny masz ogród :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  21. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń