czwartek, 18 stycznia 2018

Złotowłosa z roślinkami

Chociaż wszystkie moje anioły są podobne to takiego jeszcze nie było. Zrealizowałam kolejny pomysł. Na sukience anioła odcisnęłam roślinki ( to chyba owocostany podagrycznika ) .


Włosy poszkliwione są złotym szkliwem. Czasami to szkliwo po wypale przybiera brązowy odcień . Tym razem mocno się błyszczy. Złotowłosa :-).







Odciśnięte roślinki w glinie przed szkliwieniem.


Szkliwienie wydobyło  piękno i delikatność roślin.




Podoba mi się uzyskany efekt. Na pewno nie będzie to ostatni taki anioł tym bardziej że tak się on podobał znajomej że już odleciał ode mnie :-).

Pozdrawiam :-).

53 komentarze:

  1. Piękna anielica, a odciśnięte motywy roślin dodają uroku. Nie dziwię się że już odfrunęła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam przedmioty z roślinnymi akcentami. Anioł jest piękny, nic dziwnego, że odleciał :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ... lubię takie anioły a pomysł naprawdę super . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również bardzo się podoba. Jest taki fantazyjny, taki baśniowy. Miło się patrzy. Rozbudza wyobraźnię. Absolutne cudo stworzyłaś i cieszę się, że nie ostatnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł i bardzo udana realizacja :) Podoba mi się! :) I - jak zwykle - pięknie poszkliwione... :) ach, zatęskniłam za gliną, ostatnio nie mam jak tworzyć :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna anielica. Niebanalny kształt i zdobienie. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłaś na wspaniały pomysł i bardzo efektowny. Anioł cudny jak wszystkie poprzednie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny anioł, te roślinki czynią go niepowtarzalnym :) Zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje anioły są dla mnie bezkonkurencyjne! !! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny , powiem ci ten nieszkliwiony też mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Alicjo, nie dziwię się, że anielica odleciała, jest urocza, a odcisk roślin jest niezwykłym pomysłem.
    Cieplutkie pozdrowienia przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam talent. Ten aniołek jest niezwykły. Magiczny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabrakło mi słów!!!! Jest po prostu cudowny! Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny anioł, ja jak robiłam z masy solnej aniołki, bo nie mam innej możliwości, to odciskałam koronki i też różne wzorki pięknie wychodziły, a ten Twój jest wyjątkowy z motywem rośliny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. wow lovely art dear angels look stunning..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny a te kwiaty dodały mu uroku

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te Twoje Anioły Alu! mają taki niepowtarzalny urok:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anioł pięknie ustrojony będzie wspaniałą ozdobą czyjegoś pokoju. Pozdrawiam noworocznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały :) Kojarzy mi się z późnym latem. Piękny dobór kolorów i ten delikatny motyw roślinny. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu Alu :))
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Coraz piękniejsze są te Twoje anioły! Ten zachwyca formą i kolorystyką. Jest fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba motyw roślinny i w ogóle cała anielica jest bardzo sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka piękna! A te włosy! Och!

    BTW, dzisiaj do północy rozdaję u siebie na blogu wejściówki na warsztaty w Kuchni Spotkań IKEA. Nie mielibyście ochoty wpaść? :> --> http://www.hoo-hooo-things.pl/2018/01/tekstylia-w-sypialni-zaproszenie-na.html Zapraszam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka :) i w ogóle świetna babka z tego anioła :) dziękuję za Twoje miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeurocza anieliczka :). Świetnie to wymyśliłaś z tymi roślinkami, efekt fantastyczny! Może ten aniołek przywoła wiosnę swoją kwiecistą sukienką :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, jak fajnie trochę wiosny przyniósł Twój anioł...Super...Pozdrawiam pa..

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny i te koperki , ach cudny

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie przyozdobiłaś anioła tymi odciśniętymi "koperkami". W dodatku on nie taki anielsko-bezcielesny, ale bardzo kobiecy! Lubię te Twoje anioły :))))

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna anielica. Cudowny efekt dały te odciśnięte roślinki i szkliwienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie wygląda ta odciśnięta roślinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW to jest cudowne masz talent:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie z tym motywem roślinnym :)
    I kolor sukienki świetnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny! Cudny efekt odciśniętych roślinek:)

    OdpowiedzUsuń
  34. lovely angel.The imprinted plants and glaze gave a wonderful effect. :)

    หนังระทึกขวัญ

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo piękny, wspaniale się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowny! uwielbiam anioły, Twój jest wyjątkowy

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały! Jestem pod wielkim, wielkim wrażeniem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna anielica. Bardzo lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń