wtorek, 6 marca 2018

Modernizm ATC

Tematem lutowego wyzwana na blogu ArtGrupa ATC w całorocznym cyklu " Okruchy sztuki" jest kolejny nurt w sztuce Modernizm.
Modernizm to sztuka nowoczesna a za początek tego nurtu uważa się lata  60 XIX wieku. Wraz z zachodzącymi zmianami i postępem, w sztuce kierowano się wiarą w głębokie związki kultury i techniki, odchodzono od przyjętych wcześniej zasad, zaczęto zwracać się ku nowym technikom, materiałom i eksperymentom.
Wykonałam na wyzwanie moje kolejne ATC.


Natchnieniem w wyzwaniu był dla mnie obraz współczesnej artystki Sam Toft. 


 Podobnie jak artystka, tworząc moje ATC  użyłam olejnych pasteli i tuszy. Na mojej pracy znalazł się kapelusik ( a nawet dwa) tak charakterystyczny dla bohatera z wielu obrazów malarki a także kraciasty obrusik i czerwony dzbanuszek.





Pozdrawiam :-).

29 komentarzy:

  1. Wszystko jest przemyślane i ma swoje miejsce :) Fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca. Taka inna, czuć z niej atmosferę starych lat i ten dzbanuszek. Wszystko fajnie dopasowane. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe!!! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne,nigdy mi ta forma nie wychodziła a ty sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prace, mają fajny retro klimat ! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! To jest piękne! Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :) wciągnęło Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca, mówi, nie tylko zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca :-))) I cudowną inspiracją...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna interpretacja!

    Pozdrawiam serdecznie
    Eva-Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tymi wyzwaniami. Twoja praca jest interesująca, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  12. Udana inspiracja , wyszło genialnie. Pozdrawiam cieplutko , aby do wiosny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne! Przepiękna interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne ATC!
    Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie maleństwo, a tyle zawarłaś na nim szczegółów.

    Super ATC :).

    OdpowiedzUsuń
  16. No jest coraz ciekawiej ,bo jest i teoria i przykłady.

    OdpowiedzUsuń
  17. Modernizm jest moim ulubionym. Cały dom mogłabym zagospodarować obrazami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne ATC - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała praca!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Herbatka dla dwojga z pieskiem jest the best:))

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastycznie sobie poradziłaś z tematem:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna interpretacja tematu. Podziwiam technikę, którą zastosowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna praca! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń