wtorek, 13 marca 2018

Anioł nie-anioł.

Miał być anioł . Niestety zanim jeszcze został wypalony w technice raku ( o tej metodzie pisałam tu ) skrzydła odpadły i powstał anioł upadły bez skrzydeł a właściwie to z anioła powstała kobieta, królowa.





Z kobietami bywa różnie czasami są aniołami. Podobnie jest z moim aniołem - kobietą. Wymyśliłam sobie, że mogę ulepić oddzielnie skrzydła, które zakładać będę i wtedy kobieta będzie aniołem.







Kobiety... lubią przebieranki. Mój anioł nie byłby prawdziwą  kobietą, jeżeli tak można powiedzieć o figurce z gliny ( i tu dygresja bo przecież kobieta powstała z żebra Adama a Adama ulepiono z gliny  :-)) gdyby skończyło się na jednych skrzydłach. O tym w kolejnym poście :-).


Pozdrawiam i dziękuję że zaglądacie :-).

35 komentarzy:

  1. Niesamowite są te wytwory z gliny !!! A skrzydła to już w ogóle świetnie się udały. Podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna, podobają mi się te różne faktury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł nie anioł, ale mi się podoba. Bardzo oryginalna postać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieta z natury jest aniołem ale czasami jej skrzydła opadają.Super figurka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wszystkie anioły muszą mieć skrzydła. Znam takie, które chodzą twardo po ziemi bez skrzydeł. Twoja dekoracja wyszła anielska!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też kiedys odpadły skrzydła ,ale przykleiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemnie oglada się te Twoje wypalanki, każda oryginalna i taka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprostu kobieta i aniol w jedny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektórych skrzydła są niewidoczne, ale je posiadają. Zachwycam się Twoimi pracami, a aniołkami to dopiero. Są unikalne, wyjęte choćby z jakiejś baśni wcześniej mi nieznanej!!! Podziwiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaskakujące są efekty tej techniki - nigdy do końca nie wiadomo, co pięknego powstanie :-)
    Kobieta - anioł zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Technika całkiem mi nieznana.
    A anioł w dowód skromności skrzydła sobie odejmuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie piękna kobieta, która jest aniołem :) Bardzo fajna i artystyczna praca, super efekt końcowy !
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje anioły to arcydzieła!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię anioły, wykonane różnymi technikami, nigdy nie przechodzę obojętnie obok takich prac.Sama mam kilka maleńkich figurek.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. W tej wersji też anielsko wygląda. Pozdrawiam cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tu widzę piękną księżniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna kobieta, piękny anioł w zależności od humoru...obie wersje wspaniale się prezentują! pozdrawiam zimowo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna praca, mi królowa początkowo przypominala syrenke😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna praca pełna uroku.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  21. Miał być anioł... A wyszła dama... śliczna dama :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna praca -bez względu czy jest aniołem, czy damą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twoje twory:)Są przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co tam skrzydła! Piękna jest...!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zobaczyłam to pomyślałam - Hiszpanka, taka z temperamentem. Jak przywdzieje skrzydła to łagodnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Figurka fenomenalna...Wspaniała kolorystyka ,a wersja z odpinanymi skrzydłami podoba mi się bardzo- ach tak sobie dotknąć ją bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna!!! Super pomysł z tymi doczepianymi skrzydłami. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała praca!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna kobieta i lubię kiedy niewiadomo jeszcze co z czego wyjdzie i w jakim kierunku pójdzie:) to jest w pracy twórczej niesamowite. Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Może anioł nie chciał być aniołem, tylko wolał przybrać kobiecą postać. A może kobieta wolała zostać skrzydlatą wróżką? ;) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi się pomysł kobiety-anioła ze skrzydłami, które można w razie czego zmienić :)

    OdpowiedzUsuń