czwartek, 5 lipca 2018

Migaweczki z ogródeczka o zachodzie słoneczka :-)

Czy wam się nie wydaje że w tym roku jakby natura trochę przyspieszyła. Lato mieliśmy w kwietniu, maju i trwa z małymi przerwami nadal. Wszystko szybciej zakwitło, szybciej wydało owoce. Jeżeli pory roku się przesunęły to co będzie w sierpniu? Nie chcę nawet o tym myśleć bo właśnie wtedy mam urlop a nie lubię jesieni. Na razie cieszę się tym co trwa. Jakby tego nie nazwać to podziwiam i cieszę oczy kolorami i sycę się wieczornymi zapachami. Nawet miasto pachnie słodko :-) ( czułam to gdy wracałam wieczorem z pracy).
A w ogrodzie pachnie, kwitnie co może...








Pozdrawiam kolorowo :-).

32 komentarze:

  1. Zgadza się, wszystko szybciej i wcześniej zakwita. Cała blogosfera w sekcji ogrodniczej zastanawia się co będzie kwitło jesienią ? :D
    Piękne i dorodne są rośliny w twoim ogrodzie :D
    Pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie i pachnącą, zastanawia mnie co to za kwiatki na trzecim zdjęciu, chyba dekoracyjne. Z gliny? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki :)
    ...a jesienią będą nam szumieć trawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No przyspieszenie w tym roku jest niesamowite; dopiero początek lipca, a już jarzębina dojrzewa. Ja lubię jesień ale we właściwym czasie! Twój ogród zachwyca kolorami, oprócz ogólnie znanych kwiatów, masz niespotykane, oryginalne "kwitnące" między przetacznikiem i hostami. One na pewno będą dłuuuugo kwitły :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo u Ciebie.
    Ja już nie zastanawiam się co będzie u mnie kwitło ,bo już się wyjaśniło. Uschło co mogło, a gdzie było mokro,to krety zniszczyły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ujęcia... :)
    Masz rację, natura przyśpieszyła, mieszkam w blokowisku ale i tak to widzę - choćby po tym, że w sklepie spożywczym są już śliwki, a maliny były już w połowie czerwca...
    Też mam nadzieję, że w sierpniu nie czeka nas jednak jesień :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Hortensję i lawendę uwielbiam,mam na balkonie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiaty!właśnie też się zastanawiam co będzie w sierpniu skoro to wszystko tak przyspieszyła!nawet agrest już smakuje wybornie😊 pozdrawiam słonecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne migaweczki . Cudną masz aranżacje na schodach !!! Ja też mam w sierpmiu i to od połowy . Miejmy nadzieję , że nie będzie jesiennie. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten Twój ogród. Widać, że masz rękę do kwiatów. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój ogród Alu zachwyca ! Przepiękne róże, hortensja, lawenda :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ogród i kwiaty,pięknie udekorowane wejście, magicznie z kwiatkami z gliny też dodają uroku :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały ogród!

    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz wspaniały ogród. Podziwiam, tyle pracy. Zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne migaweczki. Miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie kwitną u Ciebie kwiaty !!! Rozpoznaję kolejno: róża, hortensja, przetacznik kłosowy, znów hortensja, lawenda i goździk. Śliczne !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawdziwy ogród Alicji z krainy czarów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie u Ciebie. Kwiaty dają człowiekowi tyle radości.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, pory roku poprzestawiały się zupełnie :( Ale póki co cieszmy się, ze mamy długo widno i wszystko pięknie kwitnie :)) Masz piękny ogród - taki jak ja lubię, bo pełen kwiatów. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały ogród!!! Piękne zdjęcia!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny ogród...tak to prawda wszystko nieco szybciej zakwitło...a niektóre kwiaty już przekwitają...u nas była straszna susza ale dziś popadał deszcze...Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne kwiaty takie które najbardziej lubię,ja mam dużo tylko że na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne kwiaty!
    Za chwilę połowa lipca, a tu temperatury niższe i pada codziennie. Lato szybko zamykam w słoikach i nie mam czasu na delektowanie się chwilami ze słonkiem. Ale jeszcze tydzień i poodpoczywam. Mam nadzieję, że ze słonkiem:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Och, jaki piękny zakątek!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko w tym roku kwitnie wcześniej, to przez upalną wiosnę. Zauważyłam w ogrodzie, że wiele roślin już zaczęło się jesiennie wybarwiać a przecież dopiero połowa lipca.
    Piękne zdjęcia Alicjo :) Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak, to prawda: wszystko oszalało. Przez naszą pogodę, która zmienną jest bardzo.
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny anioł ,a właściwie anielica ;-) Suknia w kwiaty pięknie wygląda :-) Cudne hortensje :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny anioł z piekną suknią, a ogród... bajka:)

    OdpowiedzUsuń