poniedziałek, 15 października 2018

Album dla rodziców i wyniki candy.

Obiecałam pokazać jaki album zrobiłam rodzicom w prezencie z okazji ich Złotych Godów.
Album miał być wspomnieniem wspólnie przeżytych 50 lat.
Umieściłam w nim zdjęcia pokazujące  ważne chwile w życiu od ślubu aż po dzień dzisiejszy.


Album jest w tej samej kolorystyce co kartka dla rodziców pokazywana w poprzednim poście. 















A teraz czas na rozstrzygnięcie mojego candy. Chęć przygarnięcia mojej podstawki i przydasi kuchennych wyraziło 11 osób.
Maszyna losująca wylosowała...

Wygeneruj losowe liczby.

Rezultat

Oto wylosowane liczby:
9
Czas wygenerowania: 2018-10-15 00:26:16 155

Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:

Ilość liczb do wygenerowania (1-1000) 
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min:  Max: 
 Unikalne (po zaznaczeniu tej opcji wylosowane liczby nie będą mogły się powtórzyć w losowaniu - podobnie jak kulki w totolotku)

nr 9
czyli Justyna K
która prowadzi blog Trzeci Pokój

Gratuluję Justynko i proszę o adres na który mam wysłać paczuszkę ( mój mail : machala@onet .eu).
 Pozostałym uczestniczkom dziękuję za udział w zabawie. Kolejny raz okazało się że mogę liczyć na moje wierne obserwatorki i komentatorki. Żałuję że nie mogę obdarować Was wszystkie. Zapewniam że to nie ostatnie moje candy .
Pozdrawiam :-)

29 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni :) Może uda się kolejnym razem :) Mnie się marzy Twój anioł :) aLBUM przepiękny, fantastyczna pamiątka na lata:) rodzice pewnie zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzczyni, album piękny, ja jestem teraz zakochana w albumach

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny album!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album. Bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album!!! Pewnie rodzice byli zachwyceni, tyle cudownych wspomnień :DDD.
    Dziękuję za zabawę i gratuluję Justynie wygranej :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Album jest piękny. Dobrałaś cudowne kolorki i detale !
    Gratuluję zwyciężczyni i zazdroszczę p[odstawki :0
    Pozdrawiam ciepło :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni, a jeszcze bardziej rodzicom: wspaniałej rocznicy i wzruszającego prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny album Alicjo, będzie wspaniałą pamiątką tej niezwykłej rocznicy. Gratulacje dla Justynki!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Album jest cudowny. Piękna kolorystyka i detale. Fantastyczny "wspomnień czar" :) Razem z karteczką tworzą wspaniały komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę! :) Ale niespodzianka! ;) bardzo mi miło, że udało mi się wygrać prezent od Ciebie :)
    Album jest wspaniały... uwielbiam takie prezenty... razem z kartką tworzą genialny komplet :) Podziwiam każdy szczegół... Rodzice będą mieli naprawdę fantastyczną pamiątkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny album, wspaniała pamiątka :)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna pamiątka i piękne wspomnienia zachowane w cudnym własnoręcznie zrobionym albumie:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Album jest przeuroczy !!! Gratuluję wygranej ! Pozdrawiam Alicjo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny album! Wspaniały pomysł na prezent na taką niesamowitą rocznicę:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały album...cudownie ozdobiony! Będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny album. Śliczna pamiątka będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny prezent. Ważne wydarzenia z życia w pigułce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny prezent dla rodziców wykonalaś:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny album! Wspaniały prezent i pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny album dla rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny prezent, Takie rzeczy tworzone z sercem są najcenniejsze. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny album! Wspaniała pamiątka i prezent w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny album, świetna kolorystyka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń