niedziela, 9 grudnia 2018

Zimowy tag

Za oknem biały szron wita mnie rano. To już grudzień i chociaż zimy nie lubię to powiem nieśmiało że czekam z utęsknieniem  na ten pierwszy biały , puszysty śnieg. Śniegu brak ale moje myśli powoli zaczynają krążyć wokół zimy i świąt. Nawet zaczęłam coś tam robić o tematyce świątecznej. Karteczki tworzę a w między czasie takiego taga wykleiłam specjalnie na wymiankę tagową zorganizowaną na blogu Towarzystwo Dobrej Zabawy .






Pierwszy raz biorę udział w wymiance i mam nadzieję że mój tag spodoba się obdarowanej osobie.

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :-).

32 komentarze:

  1. Urocze prace. Ja też czekam na śnieg. Święta białe zupełnie inaczej sie przeżywa . Najgorsza jest ta szarośc i błoto za oknem jak nie ma śniegu. Śnieg przykryje wszystko , a więc czekajmy z nadzieją na białe święta. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag? A cóż to takiego? Oj pędzi ten świat z pomysłami niesamowicie :) Ładna kompozycja Ci wyszła, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, zimowy tag. Jak dla mnie idealny, delikatny, taki "akurat" Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny Świąteczny tag :) powodzenia w wymiance. A u mnie też sniegu nie widać .

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, zimowy krajobraz na Twoim tagu. Za oknem niestety śniegu brak

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, zimowy krajobraz na Twoim tagu. Za oknem niestety śniegu brak

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny, zimowy krajobraz na Twoim tagu. Za oknem niestety śniegu brak

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię wszystkie pory roku, ale jak są takie prawdziwe: lato gorące, jesień deszczowa, wiosna zielona a zima ze śniegiem i mrozem. Zawsze mam nadzieję, że święta będą białe, ale coś ostatnio to z tym ciężko :(. Pięknego taga zrobiłaś, śliczny mroźny krajobraz, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza w zimowych klimatach...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny w zimowym klimacie tag:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodoba się. :) Śliczna praca, uwielbiam prace pełne magii świąt czy samej zimy. Bardzo czekam na śnieg, niby ma dziś w nocy już spaść, będę wyczekiwać. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny tag :) myślę, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny Alu :) Cudownie dobrałaś kolory i detale :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny tag. Taki drobiażdżek, a jak cieszy oczy. Wrzuć go koniecznie na blogu Zielone Koty - jest wyzwanie w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny :)) u nas własnie sypie biały puch :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy tag! Klasyka zawsze w cenie, więc na pewno adresat będzie urzeczony :) Dziękuję, ze bawisz się z TDZ!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak sobie myślę, że możnaby takie tagi powiesić na choince.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny zimowy tag , jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też niecierpliwie czekam na taki puszysty śnieg:) Oby takie zimowe prace jak Twoja magicznie go przyciągnęły :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. magiczne przyciąganie się udało! :) u mnie spadło sporo śniegu! :)
      PS.2 zrobiłam babeczki! wyszły pyszne, dziękuję za inspirację, efektami podzieliłam się u mnie na blogu :)

      Usuń
  20. Też nie lubię zimy, ale ona niesie święta, więc nie nam będzie nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki zimowy ten tag :) Gratuluję pomysłowość

    OdpowiedzUsuń
  22. Wymianki tagowe uwielbiam! To zawsze świetna zabawa.
    Piękny, zimowy tag!

    OdpowiedzUsuń
  23. Perfect inspiration :) and what attention to detail! I admire and congratulate.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń