niedziela, 19 maja 2019

Podaj dalej

Zapisałam się do zabawy "Podaj dalej" ogłoszonej przez Ulę, która prowadzi blog Kluskowo - kolorowo, niteczkowo i nie tylko.... Ula wykonuje piękne prace i właśnie niedawno otrzymałam od niej paczkę zawierającą nie tylko wytwory jej rąk.


Otrzymałam piękne haftowane jajeczko, serduszko i tag.


W przesyłce znalazło się mnóstwo przydasi: piękne papiery, bazy do kartek, wycinanki, wstążeczki, kwiatki i dekoracja do samodzielnego wykonania. Dzięki tym materiałom postaram się tworzyć jeszcze ładniejsze karteczki wzorując się na pracach Uli bo jest mistrzynią w tej dziedzinie.


Dziękuję bardzo Uli za paczuszkę :-).

Teraz ja ogłaszam zabawę "Podaj dalej". 
Przypomnę zasady zabawy:
- w zabawie mogą wziąć udział tylko aktywni blogerzy zajmujący się rękodziełem;
- dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie prezent w ciągu 12 miesięcy;
- po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić na swoim blogu zabawę "Podaj dalej" i obdarować kolejne dwie zgłaszające się osoby.

 Pozdrawiam wszystkich zaglądających i czekam w komentarzach na chętne osoby do zabawy :-).

22 komentarze:

  1. Przepiękne i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczuszka :) ja ostatnio brałam udział w podaj dalej... niestety bardzo ciężko było mi znaleźć chętnych, czekałam ponad miesiąc... I to zniechęciło mnie do bawienia się kolejny raz:(
    Mam nadzieję że Tobie szybciej uda się znaleźć kolejnych uczestników:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miłe są takie wymianki. Podobnie zdanie mam jak poprzedniczka, dawno temu ogłosiłam podaj dalej, ale nikt się nie zgłosił.Ponowiłam zaproszenie po jakimś czasie i dalej nic. Więc już od tego odeszłam. Wolę zatem indywidualne wymianki z konkretną osoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisałam się niedawno do Justynki na podaj dalej, ale trzymam kciuki z pewnością znajdziesz chętnych na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fantastyczny pomysł ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie obdarowała Cię Ula.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty otrzymałaś ! Szkoda, że ja jestem w ciągłym niedoczasie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rzadko biorę udział w różnych zabawach , bo często jestem w rozjazdach. Jedynie czasami umawiam się na prywatne wymianki , ale często inicjatywa jest z drugiej strony . Na pewno znajdzie się ktoś chętny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie biorę udziału w takich zabawach. Gratuluję Ci paczuszki i jestem przekonana, że osoby które obdarujesz będą zachwycone Twoimi prezentami.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna paczka, od Uli zawsze jest na bogato :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Paczuszka rzeczywiście na bogato.
    Bardzo podoba ni się ten ceramiczny liść z jednego z poprzednich wpisów.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna paczuszka i piękne rzeczy otrzymałaś Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do zabawy jeśli mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, próbowałam wysłać maila w związku z zabawą na tego którego podałaś u mnie na blogu i wyskakuje mi, że adres jest błędny??

      Usuń
    2. Już wiem, skopiowałam z kropką na końcu :(
      Już się chyba udało, przepraszam za zawracanie głowy..

      Usuń
  14. Gratuluję tych pięności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna paczka, ja w takiej wymianie mogłabym brać udział ale tylko w wakacje bo tylko wtedy mam czas na tworzenie😉
    Pozdrawiam😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna paczka z podarunkami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję niespodzianki od Uli! Pozdrawiam ze słońcem majowym:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Same wspaniałości, które wykorzystasz w swoich pracach.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń