wtorek, 10 września 2019

Wracam z miską

Hej :-). Nie zapomniałam o blogu ale nieprzewidziane przeszkody takie jak spalona cała linia telefoniczna po burzy , brak internetu , remont, który trwa do dziś, trochę mnie odizolowały od blogowania. A potem skora dałam dwa tygodnie żyć bez komputera to stwierdziłam, że da się tak żyć i dałam sobie jeszcze trochę czasu na odpoczynek od komputera, aby mieć czas na uczesanie niesfornych myśli, zweryfikowanie marzeń... Trochę poczytałam, polepiłam...

Wracam z kolejną miską z gliny.


Zieleń i brąz pięknie do siebie pasują i należą do gamy moich ulubionych kolorów.







Aparat trochę przekłamał kolory bo te prawdziwe są trochę cieplejsze jak na poniższym zdjęciu.



Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :-).

43 komentarze:

  1. Piękne sa te Twoje twory :) ale anioły uwielbiam najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna misa, współczuję awarii. Da się faktycznie żyć bez internetu, tak jak kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, a połączenie kolorów rzeczywiście świetne ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna misa taka inna niespotykana.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja pikolę, cokolwiek zrobisz, to ja po prostu jestem zachwycona1 Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Alusiu, miseczka jest wspaniała, to prawdziwa sztuka. Podziwiam!
    Czasem warto odpocząć od komputera, choć awarii współczuję.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miseczka jest przecudna, tak genialnie wymyślona i stworzona, jesteś wielką artystką, podziwiam wielce!! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdjęcie miski zrobione z góry, przypomina trochę amebę. Aż się zdziwiłam- czyżby Alicja obniżyła loty?
    Ale po obejrzeniu reszty zdjęć okazało się, że Alicja zrobiła zaskakujące zdjęcie, kolejnej, swojej niepowtarzalnej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fantazyjna misa! :)
    Myślę, że każdemu z nas odpoczynek od komputera dobrze robi raz na jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jest ta miska to prawdziwe dzieło sztuki. Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego! I to nakrapiane szkliwo - Wow!

    OdpowiedzUsuń
  13. Alu, bardzo mi się podoba ta misa!!! Śliczne kolory i ich połączenie! A odpoczynek od wirtualnego świata dobrze czasami robi :)) Miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i niezwykle oryginalna. Dobrze Ci ta mała przerwa zrobiła, nabrałaś dystansu i dzięki temu takie cudne naczynie powstało.Gruszkom byłoby w nim do twarzy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpoczynek od blogowania zawsze się przyda, ja też przez ostanie dwa tygodnie starałam się odpocząć od komputera, a teraz nadrabiam zaległości. Piękne misy, cudowna kolorystyk, jestem zachwycona.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. znam to uczucie, gdy trzeba sobie dać trochę czasu. Po takim odpoczynku chętniej wracam do tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna misa i w cudnych kolorach . Czasami wolne od komputera jest wskazane. Pozdrawiam serdecznie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest przepiękna, zawsze niesamowicie zachwycają mnie te gliniane dzieła <3
    Ściskam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli był przymusowy urlop od komputera ;)

    Świetna misa! Totalnie wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna ta miseczka, uniwersalna i w pięknych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna miseczka, nietypowy kształt, śliczne kolory. Cudeńko <3. Mam nadzieje, że wszystko się u ciebie unormowało a odpoczynek od komputera czasem każdemu jest potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ cudne tworzysz,wspaniała praca bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki turkusowy kolor też jest piękny! Wspaniały kształt misy :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe dekoracje lepisz z gliny i świetnie je ozdabiasz!!!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna! Jedyna w swoim rodzaju:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe prace w kształcie i barwach. Zazdroszczę tej umiejętności...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna misa. Ciekawy kształt i super kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też muszę zobaczyć, jak to jest bez komputera, neta ogólnie, no muszę, bo dawno tak nie miałam. :) Alicjo, to wspaniała misa. Kształt oryginalny, jedyny taki i to połączenie kolorów. Choćby ziemia z rośliną, dla mnie bomba. Bardzo mi się podoba, wyróżnia się, ma to COŚ w sobie. Idealna! <3

    Pięknego dnia Ci życzę, a potem znów pięknych weekendowych dni. :***

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna miska, idealna na jesienne dary:-)))
    Detoks od komputera przydałby się chyba każdemu z nas:-))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna miseczka:-) U mnie też była duuuuża przerwa od blogowania, ale mi się już za nim bardzo zatęskniło.
    Chyba każdemu potrzebny czasem taki "komputerowy reset".
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne są te Twoje wytwory, bardzo mi się podobają :DDD Wylogowanie z sieci to dobra i potrzebna rzecz, też tak czasami robię :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczny ten turkus,mój ulubiony! A jeżeli to zieleń,to też ładna:))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Doskonale rozumiem potrzebę izolacji (nie tylko tej przymusowej) od komputera. Sama to przechodziłam.
    Miska w fantastycznym zestawieniu kolorystycznym. Ostatnio "zachorowałam" na sukienkę w barwach brązowo-turkusowych, ale niestety (a może na szczęście, bo do tanich nie należała)nie było mojego rozmiaru.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Misa jest śliczna i ma ciekawy kształt. Zachwyca i aż chciałoby się widzieć proces jej powstawania. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniała misa!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny kształt i bardzo ciekawa kolorystyka! bardzo lubię oglądać Twoje gliniane prace, każda jest inna i fajnie wykonana! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna i bardzo oryginalna misa! Podziwiam i chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolejna piękna misa, niesamowita faktura i kolorystyka. Podziwiam za takie uda

    OdpowiedzUsuń