wtorek, 7 kwietnia 2020

Jajko

Jajko musi być na Wielkanoc. U mnie jajko ceramiczne w tym roku. Powstawało baaaardzo długo. W tamtym roku powstał odlew ceramiczny a w tym roku zanim wirus przywłaszczył sobie koronę  zdążyłam je poszkliwić w moich ulubionych kolorach. Jajko ma 15 centymetrów i będzie zdobiło mój wielkanocny stół.









 Dziękuję niezmiernie wszystkim za słowa otuchy w ten nieprzychylny czas. Staram się nie myśleć o rzeczach trudnych zajmując ręce i głowę czymś przyjemnym.  Pozdrawiam ciepło przedświątecznie. Jeszcze tu wpadnę przed świętami.

21 komentarzy:

  1. Cudne jajo:-))) Nie mogę uwierzyć, że jest to ręczna robota:-)) Świetnie, a na zgryzoty najlepsza jest robota...ja nawet się przeprosiłam z pieleniem ogródka. Powili mi to idzie, ale na smutki to najlepsze lekarstwo:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne jajo!!!! Też marzy mi się praca z gliną.
    Twoje jajo jest wyjątkowe i nietypowe. Lubię takie właśnie drobiazgi.
    Jak dobrze mieć pasje... inaczej człowiek by zwariował w tym trudnym okresie. Od dwóch dni w naszej okolicy totalny harmider. Ktoś coś buduje, remontuje, wycina drzewa i krzewy... ktoś pływa na żaglach. Ruch jak w typowym sezonie wiosenno-letnim.

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne jajo- perfekcyjnie wykonane, choć szkoda, że tamjakiejś odbitej serweteczki nie przemyciąłś;-D- ale to akurat moje zboczenie ;-D uwielbia zestaw kolorystyczny: fiolet-zieleń. Mam pytanko: czy coś się z niego wykluje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i jakie niepowtarzalne jajo, kolory też idealne.
    Pozdrawiam zdrowia życzę.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna dekoracja :) będzie wyglądać super na świątecznym stole :)
    trzymaj się ciepło, wszystkiego pozytywnego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne jajo stworzyłaś, przepełnione miłością i radością. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te Twoje ceramiczne ozdoby, zachwycają za każdym razem oryginalnością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alu, przepiękne jajo, wygląda jak polane lukrem.
    Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa ozdoba wielkanocna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne to jajo i bardzo urokliwe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, rewelacyjne jajo! Będzie piękną ozdobą stołu 🌷

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Idealna ozdoba na świąteczny stół. Też mi się po cichu marzy ceramika.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne jajo!!! Podoba mi się tworzenie ceramiki, ale jakoś jeszcze mi się nie udało spróbować. Tym bardziej podziwiam prace innych:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne to ceramiczne jajo, świetna ozdoba. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ceramiczne jajo wykonałaś

    OdpowiedzUsuń
  16. I tak trzymać żaden wirus nie ma prawa nam dyktować jak mamy świętować. Piękne jajko ! Dużo zdrowia i ciepła życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się nie tylko wizualnie, ale też, że to nie żaden styropian ani plastik.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne to jajo :) moja mama ma też ceramiczne jaja ale ażurowe :) można włożyć świeczkę i pięknie się to prezentuje wieczorową porą :) Spokojnych i zdrowych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale się prezentuje to jajo.
    Piękna i oryginalna ozdoba domu :)
    Radosnych Świąt Wielkanocnych wypełnionych nadzieją budzącej się do życia wiosny i wiarą w sens życia.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne jajo. Bardzo mi się podoba !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń