środa, 8 lipca 2020

Pudełka - zaległości

Gdy już cały pokój był założony papierami podczas tworzenia kolejnych kartek postanowiłam wykonać zaległe opakowania do kartek i albumów. Kartki i albumy powstały już dawno nawet niektóre z nich bardzo dawno. Jakoś tak wyszło, że zrobiłam wtedy tylko kartki bo na pudełka już czasu nie starczyło albo po prostu nie byłam w posiadaniu gotowych pudełek. Ktoś powie a co za filozofia  ozdobić takie pudełka. Samo zdobienie to przyjemność tylko że ja pudełka musiałam wymierzyć, wyciąć i skleić własnoręcznie bo wymiary kartek okazały się większe niż standardowe bazy pudełek do kupienia. Nagłówkowałam się przy tym strasznie ale dałam radę. Potem to już sama przyjemność.

Pudełko do tej kartki.


Pudełko do tej komunijnej kartki.


Pudełko do tej kartki.


Pudełko jest kompletem z tym albumem.


W tym pudełku będzie przechowywany ten album moich rodziców.


Jeszcze chciałam pochwalić się co wygrałam w zabawie ogłoszonej przez Małgosię, która prowadzi blog "Papierowy Jarmark".
Zostałam obdarowana tym pięknym kompletem makowym.


W paczce znalazło się mnóstwo kwiatków, papierów i innych przydaci które na pewno wykorzystam w moich pracach.


Album i kartka są  przepiękne.




Jeżeli chcecie zobaczyć więcej zdjęć tego pięknego albumu to odsyłam na blog Małgosi ( tu ).
Bardzo dziękuje Małgosiu za wyjątkową radość jaką mi sprawiłaś tą przesyłką.


Pozdrawiam wszystkich zaglądających  :-).

34 komentarze:

  1. Piękne obdarowanie , a pudełka są super. Pozdrawiam cieplutko 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne obdarowanie od Małgosi :)
    Ja również cieszę się dziełem od niej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace robi Małgosia, Twoje pudełka Alu sa pięknie ozdobione - dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za wspaniała niespodzianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Alusiu, świetnie te pudełeczka pasują do każdej z kartek - razem stanowią ładne kompleciki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie pudełka to na bank wcale talk łatwo nie zrobić. Wszystkie przepiękne i pasują do zawartości. Przepięknie tworzysz Alicjo. Gratuluję wygranej i to u blogerki również bliskiej memu sercu. Ja również posiadam cuda od Niej i cieszą mnie na całego. :) Ogromnie się cieszę, że i Ty teraz możesz cieszyć się cudami od Małgosi. :) Obie żeście są tak fajowe, że nic tylko chciałoby się Was utulić. Pozdrawiam megastycznie serdecznie. :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Alu świetne są pudełeczka, stonowane nie przeładowane, ale jednocześnie bardzo funkcjonalne.
    Co do wygranego prezentu gratuluję. Małgosi albumy są niesamowite !!! jest co podziwiać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze podziwiam! Nigdy nie zrobiłam pudełka i nie zamierzam :) Trudna sprawa,wolę ozdabiać:)Natomiast dawno temu musiałam sama robić exploding boxy,bo nie było gotowców.Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełka są cudne, delikatne i eleganckie . Zawsze wydaje się ,że coś jest proste gdy się tego nie robi , wszystko wymaga pracy i czasu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) maki są przepięknie skomponowane.
    Tak, wiem z doświadczenia że ozdobienie niby małego pudełeczka wymaga jednak trochę "filozofii" ;) uważam, że bardzo gustownie okleiłaś każde pudełko, jest bardzo delikatnie i gustownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wygranej u Małgosi :) pudełka sa śliczne :) to prawdziwie pudełkowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej i pięknych prezentów :D. Pudełeczka śliczne zrobiłaś :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne Twoje prace i piękny prezent :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej,piękne prace zrobiłaś,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe dzianiny wyglądają pięknie i bardzo dobrze, podobają mi się wszystkie pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne pudełka zrobiłaś Alu. I widać ile się przy nich napracowałaś. Gratuluje tak pięknej wygranej u Małgosi. Jej albumy są magiczne. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ cudne rzeczy stworzyłaś, gratuluję makowej wygranej, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie robiłam pudełek, ale wszystko przede mną, a to co otrzymałaś podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Domyślam się, że zrobienie pudełek proste nie jest. Ja bym się chyba tego nie podjęła robić. Kartki tak, pudełka to wyższa szkoła jazdy:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. No może kiedyś, dawno temu, powiedziałabym co to za filozofia, ale po swoich ostatnich próbach stworzenia swoich pierwszych kartek w życiu tak nie powiem, choćby mnie kroili;))) Przypomniałam sobie jak to u mnie wyglądało, gdy napisałaś o całym pokoju w papierach:P Gratuluję i podziwiam za zrobienie opakowań do kartek, miałam ten sam problem, ale ratowałam się zwykłymi pudełkami, może kiedyś i mi uda się zrobic takie ładne pudełeczka:) Piękna nagroda, gratulacje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne są te pudełka. Nie sądzę żebym sobie mogła z czymś takim poradzić. To zupełnie nie moja dziedzina. Jestem zachwycona zarówno kartkami jak i pudełkami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe prace. Bardzo mi się podobają i pudełka i kartki. Podziwiam Twój talent do takich prac.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pudełko o pięknym designie. Odbiorca poczuje się bardzo szczęśliwy.

    Dobra robota ręczna.

    OdpowiedzUsuń