niedziela, 25 października 2020

Anioły też lubią koty - CHOINKA 2020 - październik

 Był aniołek z ptaszkiem a teraz aniołek z kotkiem. Jako wielbicielka aniołów i kotów gdy trafiłam na ten haft to musiał on się znaleźć w galerii moich anielskich haftów.


Beżowa , drobna kanwa dała mi do wiwatu. Gdy wieczorami łapałam za igłę stawiałam krzyżyki prawie na pamięć. Hafcik wyszedł nieduży ale dzięki temu znajdzie miejsce na niedużej ścianie obok innych hafcików.






Haft zgłaszam na zabawę CHOINKA 2020  . 



Pozdrawiam anielsko :-).

25 komentarzy:

  1. Piękny, poprostu mnie zauroczył ten wzór i Twoje wykonanie. Taki mocno "zadumany" styl. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft Alicjo - anioły zbieram a koty? kota jednego mam, więc tym bardziej obrazek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wychodzą ci te hafty i bardzo pomysłowo je stosujesz w karteczkach. Anioły to zawsze cudny motyw. Miłego tygodnia ☘️🍄☘️🍄☘️☘️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ciekawa jestem Twojej galerii aniołów. Super pomysł, żeby haftować w jednym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ten Anioł :) jest cała magia w tym hafcie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alu jestem zachwycona Twoimi anielski haftami. Ostatnio wyszywam cieniowana muliną i już wiem że długo po nią nie sięgam . A takie prawie monochromatyczne hafty uwielbiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię koty, Alu. Kolejny Twój haft skradł moje serce.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koty. Bardzo sympatyczny haft. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna praca, pieknie oprawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alu wspaniały haft! Bardzo elegancko wyszło. Też lubię koty i anioły :). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo! Piękna praca, a sesja zdjęciowa w piórkach...cudna😊
    Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Anioły i koty to to co najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny haft, bardzo mi się podoba. Cała seria Twoich haftów jest przepiękna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny haft:-)) Podziwiam za talent:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny hafcik:)jeszcze się nie spotkałam z takim wzorem bo z pewnością bym go wyhaftowała jako miłośniczka aniołów i kotów:))i pięknie oprawiony:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny hafcik i bardzo ładną oprawę mu dałaś. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest :) i pięknie oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anioły to Byty Duchowe przepełnione troskliwością i miłością do stworzeń wszelkiej maści i wszelkiego rodzaju. Koci Anioł - czemu nie??
    :-))
    Świetnie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny haft i oprawa! Anielski klimat na dobre zagościł w Twoich pracach, wspaniale!!!😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny haft, ale i oprawa zachwyca- wszystko do siebie pasuje i sie wypełnia- zachwycająca praca:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały i oryginalny obrazek Alicjo.
    Podoba mi się podwójnie bo również kocham koty i lubuję się w anielskościach wszelkiego rodzaju.
    Piękna świąteczna ozdoba.
    Uściski zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa kolorystyka, wygląda ciekawie i intrygująco na tle wszystkich kolorowych kartek!:)

    OdpowiedzUsuń