czwartek, 11 listopada 2021

Nieśmiało świątecznie

Jak dla mnie pojawiające się świąteczne motywy w sklepach zaraz po święcie Wszystkich Świętych to stanowczo za wcześnie więc tym bardziej z małą nieśmiałością pojawiam się tu z karteczką bożonarodzeniową. Może wyjaśnię dlaczego tak wcześnie. Były tu kartki z haftami bożonarodzeniowymi przygotowywane na zabawę blogową ale to wymogi regulaminu powodowały ich powstawanie przez cały rok. Zawsze w ostatniej chwili zabierałam się za tworzenie kartek na święta i z niepokojem patrzyłam na rozrzucone papiery po całym pokoju tuż przed świętami. Postanowiłam to zmienić przynajmniej w tym roku. Powoli powstają kartki i będę je tu pokazywała. 




Pozdrawiam i dziękuję za dobre słowa, które zostawiacie :-).

27 komentarzy:

  1. Alu, pięknie zainaugurowałaś świąteczne kartkowanie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez tak powolutku zabieram się za kartkowanie swiąteczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka Alicja.
    Ja też zaraz się biorę za kartkowanie:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu kartka jest śliczna! Lepiej mieć wszystko przygotowane do świąt wcześniej niż na ostatnią chwilę :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny poczatek "sezonu" :) trzymam kciuki za kolejne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też trochę drażni mnie ubieranie już wszędzie wystaw na święta, jednak uważam, że niektóre rzeczy warto w domu przygotować wcześniej - dlatego karteczki są jak najbardziej wskazane :)
    Śliczna. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie Świątecznie zrobiło się u Ciebie. Karteczki są jak najbardziej na topie i muszą jeszcze dojść do adresatów więc spoko twórz ich jak najwięcej, tym bardziej że fajnie Ci to wychodzi. Świetna ta Twoja kartka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dla mnie to za wcześnie, zdecydowanie. Choć kartki, czy prace, które oglądam na blogach, mnie cieszą, bo  no nie wiem, to mnie cieszy cały rok. Cały rok mogę sobie przez chwile poczuć magię świąt. hehe Twoja kartka jest baśniowa, bajkowa, idealna. Ja kocham takie prace, gdzie mogę z marszu poczuć magię, miłość, dobro i tak jest z tą kartką, idealna. <3 Pozdrawiam droga Alicjo, życzę Ci radosnych dni. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartka. W tym roku i ja zaczęłam wcześniej , trochę by zapomnieć o kłopotach dnia codziennego a trochę by potem nie mieć wszystkiego na głowie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka cudowna. Podziwiam talent i manualne zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale nie za wcześnie, myślę, ze w sam raz żeby zdążyć na Święta. Prześliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie śmiało ale cudnie rozpoczynasz świąteczny sezon:)))Piękna jest ta karteczka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że to dobra pora na przygotowanie kartek. Długie wieczory i brak przedświątecznej gorączki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki już czas najwyższy przygotowywać:-)) Twoja jak zwykle zachwyca:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, świąteczna kartka. Jesień sprzyja takim pracą.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka. U mnie zawsze Boże Narodzenie jest na czerwono. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🥰🥰🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  17. W pełni się z Tobą zgadzam, że to za wcześnie. Gdzieniegdzie dekoracje świąteczne są już od września :D Kartka bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem na emeryturce i mam czas dlatego moje kartki powstają dużo wcześniej przed świętami.Śliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna kartka świąteczna.
    Dobry tydzień

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie karteczki w tradycyjnych świątecznych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna kartka, bardzo mi się podoba połączenie wszystkich elementów.

    OdpowiedzUsuń