sobota, 19 listopada 2022

Świąteczne kartkowanie

Obudziłam się w nocy i spojrzałam w okno. W świetle ulicznej latarni dostrzegłam spadające z nieba białe gwiazdki. Pierwszy śnieg. Rano brodziłam po białym puchu, który otulił cały świat. Na moment pojawiła się myśl, że już za kilka tygodni święta Bożego Narodzenia. Może to dobry czas aby zacząć przygotowywać kartki świąteczne. Kilka mam zaległych do pokazania. Oto jedna z nich.




Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pozostawione dobre słowa :-).

30 komentarzy:

  1. u mnie też zima , karteczki piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna klimatyczna karteczka .pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza, przenosi w klimat dziecięcych, świątecznych chwil...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. Faktycznie zrobiło się tak świątecznie przez padający śnieg :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też zmobilizował padający śnieg ;D Piękna kartka! Taka trochę retro, bardzo mi się podoba ten klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię motywy dziecięce a łyżwy tez lubię wiec dla mnie kartka jest super. Czas szybko leci więc jak nic trzeba już kartki robić, jak ktoś nie ma zapasów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAUBERHAFT,,,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Śliczna karteczka, bardzo piękna :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza, lubię takie z nutą retro. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękna praca. Dziewczynka urocza, jakby zachwycona wręcz, tak nieco nieśmiało, ale jednak widocznie radosna. :) Całość ma mega fajny klimat, mega urocza. :) <3 Pierwszy śnieg ucieszył mnie na całego, dotyk śniegu był dla mnie czymś wyjątkowym, dawno moje dłonie go nie przytuliły, dlatego to była wyjątkowa chwila. :))) Pozdrawiam serdecznie. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna, przeurocza karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie ujęła Twoja kartka, ma w sobie taki piękny klimat retro. Urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocza, nastrojowa kartka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, jaki zimowy klimacik :) ojej, faktycznie to dobry czas żeby pomyśleć o kartkach, muszę się za to zabrać, chciałam przygotować karteczki na aukcje charytatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak czuje się już świąteczny klimat. Śnieg dodaje magii. Szkoda, że już się stopił. Przepiękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kartki w takim stylu retro, cudna pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kartka. Lubię takie ze zdjęciami dzieci w stylu retro.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śnieg za oknem i już się czuje świąteczny klimat. A gdy się otrzyma życzenia w takiej pięknej retro karcie z pewnością będą one jeszcze bardziej wyjątkowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie jest popatrzeć na taką prawdziwą zimę 🙂
    Kartka klimatyczna

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczka śliczności! Delikatna, nostalgiczna i pełna uroku🙂😍

    OdpowiedzUsuń
  22. Zima na Twojej uroczej kartce jest bardzo przyjemna dla oka i wcale nie wieje chłodem.:))

    OdpowiedzUsuń