czwartek, 2 maja 2024

Wiosenny ogród

Miało być o czym innym ale gdy wyszłam do ogrodu to musiałam uchwycić na zdjęciach ten właśnie moment gdy mój skrawek ziemi jest najładniejszy. Właśnie teraz kwitną tulipany, cesarskie korony, niezapominajki... 






Na skalniaku po krokusach zostały tylko długie , zielone liście. Ich miejsce za chwilę zajmą białe kwiaty zawilców, różem pokryje się skalnica i jeszcze inne kolorowe kwiecie, którego nawet nie znam nazw okryje barwnym kobiercem ten skrawek ogrodu.












Pozdrawiam majowo :-).

26 komentarzy:

  1. Piękne kwiatowe okazy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny skrawek, a ten czas to szczególne ochy i achy, bo wyczekiwane po zimie. Zachwyciłam się tulipanami. bardzo je lubię, a masz ich sporo. Kiedyś też tak miałam, ale niestety nornicom one bardzo smakują. One zjadały, ja dosadzałam, aż się poddałam. Pozdrawiam już majowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ogród Alicjo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze, że podzieliłaś się z nami swoim pięknym ogrodem.
    Cudowny jest. Obejrzałam z przyjemnością. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ogród, pełen barw :D Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie... :) masz wspaniały ogród:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alu, jak piękne <3 Tak niesamowicie barwnie, mnóstwo masz kwitnących wiosną roślin. Moje tulipanki powyradzały się pozostały jedynie jakieś pojedyncze okazy, koniecznie muszę odnowić kolekcję jesienią.
    Co to za zielone i żółte płaskie rośliny na 1 i 2 zdjęciu, bo nie bardzo mogę dopatrzyć? To jakieś krzewiki?
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny masz ogród. Gustowny i zadbany. U mnie jest w tym okresie mniej kolorowo , bo nie mam dużo wiosennych kwiatów. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie, kolorowy świąt, cudowne kwiaty, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fascynujące widoki. Wiosna jest przepiękna,
    Pozdrawiam, Alusiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buu a u nas już przekwitły.... cudowne masz widoki !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kwiaty i świetne, wiosenne zdjęcia.
    Taki czas majowy cieszy nas ogromnie.
    U mnie niestety mróz zniszczył sporą część ogrodu :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ogród. Na mnie ogromne wrażenie zrobiły chyba tuje prowadzone w formie kul + postać piękna z cudownie uformowaną kulistą koroną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie, masz mnóstwo wiosennym kwiatów. Jak w ogrodzie botanicznym,

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie jest w Twoim ogródku. Zawsze było moim marzeniem mieć kawałek ziemi z kwietnymi rabatami, małym warzywniakiem i grządką z ziołami. Chodzić boso po trawniku i czytać książkę w cieniu własnych drzew. Nie spełniło się moje marzenie, ale podziwiam ogrody moich przyjaciół no i oglądam "Maję w ogrodzie" ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pełnia wiosny to najpiękniejszy czas!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak pięknie, najpiękniejszy miesiąc maj :) Maj to miesiąc Matki Bożej dlatego jest taki cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ogród, wspaniała fotorelacja!
    U mnie szafirki i tulipany już przekwitły. Azalie zmarzły i kwiaty z herbacianych i żółtych zamieniły się się w buro brązowe. Mróz zniszczył wiele roślin, które dopiero budziły się życia - wiele drzew i winogron mają tylko zmarznięte i uschnięte liście. Mam nadzieję, że przyroda poradzi sobie z tym problemem.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie i różnorodnie. Aż miło przebywać w takim ogrodzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Po prostu pięknie jest, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Alicjo, czy Twój ogród ominął tegoroczny mroźny pogrom?Ogród wygląda idealnie , pięknie przycięte krzaki i pokaźne kwitnienie , super.
    Serdecznie pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wygląda Twój wiosenny ogród, cieszy kolorami i mnóstwem kwiatów. Serdeczności dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś pięknego!!! Miło oglądać takie zdjęcia:) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. Alicjo masz cudowny ogród. Przepiękne kadry.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń