środa, 31 lipca 2024

Czas lawendy

 Nastał czas lawendy. Aby na dłużej zachować zapach lata zasuszoną lawendą wypełniłam woreczki, które ozdobiłam metodą dekupażu.




Takie zapachowe woreczki świetnie się sprawdzą jako odświeżacze powietrza a w szafie odstraszą mole.









A na koniec chciałam Wam pokazać jakie wspaniałości otrzymałam jakiś czas temu od Izy prowadzącej blog Rękodzieło przy kawie. Bardzo lubię jej prace przedstawiające anioły, świętych...


Iza obdarowała mnie między innymi wizerunkiem św.Jadwigi...




Kalendarz z pracami Izy wisi na ścianie i każdego dnia cieszy moje oczy.


Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających :-).

32 komentarze:

  1. Urocze te lawendowe woreczki z zawartością. Szalenie mi się podobają. A prezent w postaci aniołów jest bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny klimat prowincji, przepiękna dekoracja i niezwykle walory zapachowe 💜

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe woreczki, a zapach lawendy musi być cudowny. Piękne prezenty dostałaś od Izuni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Woreczki cudne:)))ja w zeszłym roku zbierałam kwiatuszki lawendy te ze środka i mieszałam z masłem,a potem robiłam z nich ciasteczka lawendowe:)))w tym roku przegapiłyśmy lawendę i zeschła:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Alu, przepięknie wyszły Tobie lawendowe woreczki!! Na początku myślałam, że są malowane :). Śliczne prezenty od Izuni otrzymałaś.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna przesyłka od Izy, też lubię jej prace. Ostatnio polubiłam lawendę, głównie przez mamę mojego znajomego, która hojnie mnie nią obdarowała. Pomysłowe te woreczki na susz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. NIe znałam bloga Izy. Musze koniecznie odwiedzić jej bloga bo spodobały mi się jej prace.
    A woreczki również cudne! Lubie zapach lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz przeczytalam ,jednak Decu a nie haft.Wyszlo perfekcyjnie,prezenty przepiekne, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój woreczek pachnie sobie w szafie:) Bardzo lubię lawendę.
    A na ceramicznego anioła spoglądam non stop, bo wisi nad moim biurkiem. Uwielbiam go:)
    Dziękuję Alicja za miłe słowa na temat moich malunków. Z przyjemnością je malowałam i cieszę się, że pomimo pocztowych perypetii dotarły do Ciebie.
    Serdecznie Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te woreczki, super pomysł.
    Bloga Izy znam i również jestem zachwycona jej pracami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace. Uwielbiam lawendę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały prezent otrzymałaś!:)
    A Woreczki na lawendę są po prostu zachwycające, naprawdę śliczne, klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te woreczki lawendowe i otrzymany prezent. Wszystko SUPER! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudne woreczki widziałam najczęściej haftowane ale w tej technice bardzo mi się podobają, cudne są a kalendarz zachwycający, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne woreczki , pięknie ozdobione- nie pomyślałam że i tą techniką można materiał zdobić ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne woreczki z lawendą i bardzo przydatne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Woreczki ozdobione decou - śliczne !!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze te woreczki, nie wiedziałam, że materiał też można ozdabiać metodą decu. Wygląda to naprawdę profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne te woreczki <3 Zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te woreczki! I w dodatku pachnące lawendą :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne woreczki!!!! Wspaniałe prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Woreczki na lawendę wyszły prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Alicjo, wspaniałymi prezentami obdarowała Cię Iza, o są pamiatki na długie lata.
    Twoje woreczki są świetnym rozwiązaniem na zatrzymanie zapachu lawendy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne te woreczki! Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale wyglądają te woreczki z lawendą. Dla mnie jest to zdecydowanie jeden z zapachów lata; suszona lawenda albo świeże kwiaty w wypiekach zawsze przywołują dużo uśmiechów. Cudne prezenty dostałaś, też uwielbiam te prace!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe te woreczki! I prezent dla Ciebie również! Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful and delicate bags to store lavender. I love its delicious aroma.
    You receive artistic and wonderful gifts.

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie lawenda nie chce za nic rosnąć 🤷‍♀️ Śliczne

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Przepiękne woreczki, zakochałam się! Aż poczułam ich zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne woreczki, kocham fiolet, zapach lawendy i tak klimatyczne, w wiejskim stylu ozdoby, Mega cieszą oczy i serce takie widoki, cudowności wykonałaś. Również bardzo lubię prace Izy, cieszę się, że masz je w domu i cieszą każdego dnia. Pozdrawiam, mam nadzieję, że u Ciebie dobrze, że miło spędzasz czas. Zdrówka i ogromu dobra życzę, uściski wielkie. :*****

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne woreczki ,a ja właśnie ususzyłam sporo lawendy 🙂.

    OdpowiedzUsuń