sobota, 12 stycznia 2013

Nowy rok z pełną głową i wyróżnienia.

 Dzisiaj mam wolne. Nowy rok trwa a ja znowu cierpię na brak czasu. W głowie mnóstwo pomysłów i nadzieja , że może w tym roku coś z tego zrealizuję. Ale tak naprawdę to czasami zaczynam marzyć o emeryturze , że może wtedy będzie więcej czasu. Zaraz potem mówię sobie: ty stara babo weź się w garść i do roboty bo do emerytury masz jeszcze 20 lat !!! .
 Początek roku to  dla mnie trochę czas stresu  związany z pracą ale na szczęście już wszystko w porządku i nadrabiam zaległości.
Jakiś czas temu dostałam  wyróżnienia od Maszki z blogu Reminiscencje  i od Natalii z blodu http://photosbynatalia.blogspot.com/ .  Bardzo dziękuję że ktoś w ogóle tu zagląda i o mnie pamięta.


 


Na czym polega wyróżnienie " Liebster Blog " :
 " Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym ) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "

Oto pytania, które zadała mi Maszka:
1. Poezja czy proza ?  Zależy od nastroju.
2. Lato czy zima? Lato bo zawsze marznę.
3. Barszcz z uszkami czy grzybowa? Barszcz z uszkami.
4. Czarny czy biały ? Ani jeden ani drugi nie jest moim ulubionym kolorem. Jakoś ostatnio zauważyłam że w mojej szafie przybyło szmatek z przewagą czerni. Białych też jest sporo ale tych letnich.
5. Świece czy żarówka? Świece.
6. Książka czy film ? Film. Książki czytam w autobusie.
7. E-mail czy list ? List bo jest bardziej prywatny i można go schować na długie lata .
8. Boże Narodzenie czy Wielkanoc? Boże Narodzenie
9. Muzyka klasyczna czy współczesna? Współczesna
10. Świt czy zmierzch? Zmierzch bo taki czas zawieszony między dniem a nocą  trwa krótko i jest zawsze nastrojowy.
11. Deszcz czy  śnieg ? Śnieg .  Deszcz jest przygnębiający. Nie lubię deszczu i dlatego zawsze noszę parasol.

A to pytania od Natalii :
1. Czy wyobrażasz sobie życie bez bloga ? Tak bo przecież kiedyś tak żyłam. Ale teraz cieszę się że założyłam bloga bo to pozwala czasami pokazać się trochę z innej strony .
2. Wolisz spędzać czas z przyjaciółmi czy rodziną ? Cenię bardzo przyjaciół i czas z nimi spędzony ale rodzina jest bezcenna.
3. Gdybyś miał umrzeć to jak ? Ojej trudne pytanie.  Jeszcze trochę zostało mi życią więc nie zastanawiałam się nad tym . Nie lubię myśleć o śmierci.
4. Jesteś szczęśliwa ? Tak ale... przecież zawsze jest jakieś ale i czegoś brakuje do pełni szczęścia :-)
5. Jaki jest największy problem na świecie, według Ciebie ? Wojny i nieuleczalne choroby.
6. Do jakiego kraju chciałabyś pojechać ? Egipt jest moim marzeniem.
7. Masz jakieś zwierzę ? Mamy psa ale kiedyś miałam koty i tęsknię za nimi.
8. Z czego / kogo czerpiesz inspiracje ? To zależy w jakiej dziedzinie. Oglądam gazety dekoratorskie. A w życiu staram się słuchać co inni mówią mądrego.
9. Ulubiony utwór muzyczny ? Trudno powiedzieć. Słucham chilloutu.
10. Ulubiona książka ? Nie ma takiej  no może z dzieciństwa " Alicja w krainie czarów "
11. Ulubione danie ? Kotlet schabowy :-)

Nominuję do wyróżnienia :
http://homefocuss.blogspot.com/
http://beaijejswiat.blogspot.com/
http://dekoracyjnydom.blogspot.com/
http://mojewnetrzarskieja.blogspot.com/
http://mojekalinkowo.blogspot.com/
http://marzeniami-malowane.blogspot.com/
http://cudaodreki.blogspot.com/
http://dosiablog.blogspot.com/
http://malakurka.blogspot.com/
http://okokoali.blogspot.com/

Oto moje pytania :
1. Wypoczynek nad morzem czy w górach ?
2. Twój ulubiony smak z dzieciństwa ?
3. Jakie zdjęcia wolisz kolorowe czy czarno-białe ?
4. Czy lubisz gotować jeżeli tak to jakie jest Twoje danie popisowe ?
5. Wolisz spotkanie z przyjaciółmi w domu czy w pubie ?
6. Twoja ulubiona zabawka z dzieciństwa ?
7. Jesteś rozważna czy romantyczna ?
8. Wolisz spodnie czy sukienki  i spódnice ?
9. Gdybyś mogła przenieść się w czasie to w jakiej epoce chciałabyś się znaleźć ?
10. Wolisz tango czy czaczę ?
11. Wolisz podróż pociągiem czy autobusem ?
Miłej zabawy.
Ps. Moda na mufinki i mnie nie ominęła . Kupiłam blachę , papierowe foremki a już jak to miałam to chcąc nie chcąc  trzeba to wypróbować. Mufinki z wsadem ( tak to nazwano w przepisie  )  jagodowym w sam raz były na spotkanie ze znajomymi.
Jakoś nie mogę wstawić zdjęcia . Spróbuję jutro.

 Ps. 17.01.2013 .  Jakoś metodą prób i błędów udało mi się wkleić zaległe zdjęcia z Picasa Web Album. Nie wiem jak długo będzie to możliwe ale na razie działa. 





8 komentarzy:

  1. Witaj, z prawdziwą przyjemnością zajrzałam i przeczytałam Twoje odpowiedzi, fajnie jest wiedzieć, że naprawdę ktoś jest po drugiej stronie! Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia, już jest lepiej - łykałam antybiotyk, więc choróbsko musiało wreszcie skapitulować ;) Napisałaś o problemach z dodawaniem zdjęć - jeżeli i Tobie się nie udaje, to znaczy ,że wina leży po stronie technicznej blogera i pewnie niebawem wszystko wróci do normy. Pozdrawiam cieplutko - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Alicjo, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie. Oto moje odp
    1. Wypoczynek nad morzem czy w górach ? morze
    2. Twój ulubiony smak z dzieciństwa ? czekolada domowej roboty
    3. Jakie zdjęcia wolisz kolorowe czy czarno-białe ? kolorowe
    4. Czy lubisz gotować jeżeli tak to jakie jest Twoje danie popisowe ? lubię, makarony różniste
    5. Wolisz spotkanie z przyjaciólmi w domu czy w pubie ? w domu
    6. Twoja ulubiona zabawka z dzieciństwa ? nie pamiętam
    7. Jesteś rozważna czy romantyczna ? rozważna
    8. Wolisz spodnie czy sukienki i spódnice ? sukienki
    9. Gdybyś mogła przenieść się w czasie to w jakiej epoce chciałabyś się znaleźć ? lata 30-40 XX wieku
    10. Wolisz tango czy czaczę ? tango
    11. Wolisz podróż pociągiem czy autobusem ? autobus

    Jeśli mi się uda zznaleźć czas to prześlę zabawę dalej, a póki co jeszcze raz wielkie dzięki i udanego mufinkowania. Buziaczki Gosia z Homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Alicjo. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. To miła zabawa, która pozwala poznać szersze kręgi ludzi zawładniętych podobną pasją.Oczywiście już puściłam dalej ... Pozdrawiam .
    A to moje odpowiedzi na
    1. Wypoczynek nad morzem czy w górach ? nad morzem
    2. Twój ulubiony smak z dzieciństwa ? szampan mleczny
    3. Jakie zdjęcia wolisz kolorowe czy czarno-białe ? czarno-białe
    4. Czy lubisz gotować jeżeli tak to jakie jest Twoje danie popisowe ? muszę gotować, a moim mężczyzną(4 sztuki) smakuje wszystko
    5. Wolisz spotkanie z przyjaciółmi w domu czy w pubie ? w domu
    6. Twoja ulubiona zabawka z dzieciństwa ? małe mebelki i laleczki do domku
    7. Jesteś rozważna czy romantyczna ? współcześnie romantyczna
    8. Wolisz spodnie czy sukienki i spódnice ? spodnie!!!!
    9. Gdybyś mogła przenieść się w czasie to w jakiej epoce chciałabyś się znaleźć ? lata 20 XX wieku
    10. Wolisz tango czy czaczę ? tango
    11. Wolisz podróż pociągiem czy autobusem ? pociąg

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Serdecznie dziękuję za sprawienie mi takiej niespodzianki.
    Moje odpowiedzi:
    1. Wypoczynek nad morzem czy w górach ?
    Jako, że mieszkam w górach ,to wypoczynek nad morzem.
    2. Twój ulubiony smak z dzieciństwa ?
    Rogaliki orzechowe mojej babci.
    3. Jakie zdjęcia wolisz kolorowe czy czarno-białe ?
    Czarno-białe .
    4. Czy lubisz gotować jeżeli tak to jakie jest Twoje danie popisowe ?
    Gotować uwielbiam.Danie popisowe- makaron z sosem szpinakowym i kurczakiem.
    5. Wolisz spotkanie z przyjaciólmi w domu czy w pubie ?
    Zdecydowanie w domu.
    6. Twoja ulubiona zabawka z dzieciństwa ?
    Laleczka ,którą dostałam od mamy.
    7. Jesteś rozważna czy romantyczna ?
    -Rozważna
    8. Wolisz spodnie czy sukienki i spódnice ?
    Spodnie:)
    9. Gdybyś mogła przenieść się w czasie to w jakiej epoce chciałabyś się znaleźć ?
    Epoka kamenia łupanego:). Zawsze zastanawiam się jak mogło wyglądać życie takich ludzi.
    10. Wolisz tango czy czaczę ?
    Tango
    11. Wolisz podróż pociągiem czy autobusem ?
    Autobusem.

    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Alicjo za wyróżnienie, zawsze miło jest je dostać. Postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania na blogu.
    Udanego roku i realizacji planów!
    Pozdrawiam zimowo :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :-) bardzo miła niespodzianka na dniach nadrobię wszystkie formalności z tym związane :-) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam, że dopiero teraz: bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie. Mam nadzieję, że nie gniewasz się na mnie, ale ostatnio mało sił u mnie, a dużo kłopotów, zwłaszcza tych zdrowotnych. Zaraz z przyjemnością odpowiem na moim blogu na zadane pytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym czasie / styczeń 2012 byłam już drugi rok na emeryturze/. Jutro tutaj wrócę, a może jeszcze dzisiaj wieczorem.

    OdpowiedzUsuń