środa, 26 lipca 2017

Deszcz sprzyja "kartkowaniu"

Ciągle pada... Gdzie to lipcowe słońce, lipcowe upały?  I co ja mam biedna robić w taką pogodę jak właśnie zaczęłam urlop. Plany miałam ambitne ale pogoda je pokrzyżowała. Tylko się obejrzeć jak zaraz będzie po urlopie. Ach ... szkoda gadać .
Pogoda nie sprzyja spacerom więc siedzenie w domu wykorzystałam na zrobienie świątecznych kartek na zabawę u Uli.
Pierwsza kartka to zaległa praca czerwcowa. Wytyczna na czerwiec to ptaszek .





Wytyczna na lipiec to Matka Boska / Święta Rodzina




Czekam na słońce . Pozdrawiam :-).

25 komentarzy:

  1. Życzę, aby Ci jeszcze słońce na urlopie zaświeciło :)
    Karteczki śliczne stworzyłaś :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie karteczki urocze :) Masz rację, deszcz sprzyja kartkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam rudziki, więc karta pierwsza zwojowała moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki. Pozdrawiam z deszczowego nadmorskiego Pobierowa:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha,ha właśnie o tym myślałam,że kartki bożonarodzeniowe w lipcu nie są takim szokiem jak myślałam.Świetne są!Ptaszek przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, Alicjo!
    Też czekam na 🔆...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszły karteczki, a co do pogody, to szkoda gadać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Powstały piękne zimowo-świąteczne kartki ! Gil skradł moje serce !
    Pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ze Świętą Rodziną! Ładnie komponujesz, wszystko do siebie psuje! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Lipiec w tym roku jest jak kapryśna kobieta!!! ale dzięki temu zrobiłaś prześliczne kartki! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogoda deszczowa też ma swoje dobre strony! Bardzo ładne karteczki powstały! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie zachwycające karteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę słoneczka
    a karteczki cudowne.
    WYPOCZYWAJ!!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartki sa cudowne.A umnie dzisiaj skwer się z nieba leje.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki :) Faktycznie przy kiepskiej, deszczowej pogodzie mamy najwięcej ochoty na wszelkie dłubanki :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak nie deszcze to upały, Mam nadzieje, że choć troszkę skorzystałaś z urlopu.

    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne kartki :D. Mam nadzieję, że chociaż trochę słoneczka miałaś na urlopie :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne kartki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne!!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń