środa, 19 lipca 2017

Lawendowo

Kilka ciepłych i pogodnych dni sprawiło, że moje marzenie o ponownej wizycie na Lawendowym Polu spełniło się. Pisałam o tym miejscu tu.


Powietrze pachniało lawendą. Brzęczenie pszczół uwijających się nad obsypanymi fioletowym kwieciem krzaczkami uspakajało.



Cudownie było spacerować w labiryncie utworzonym z nasadzeń roślin.




Pierwsze bukieciki ze ściętej lawendy suszyły się na stryszku budynku w którym mieści się Lawendowe Muzeum Żywe.



Jak będziecie na warmińskiej ziemi polecam to miejsce do odwiedzenia.
Pozdrawiam lawendowo  :-).

22 komentarze:

  1. ż poczułam tu ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce i te zbiory suszącej się lawendy. Bajka.
    Pozdrawiam wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planie zwiedzić to miejsce i jakieś warsztaty może zaliczyć też? :)
    Pozdarawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczne miejsce :) Też bym pohasała po polach pełnych lawendy. Coś pięknego !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne miejsce, aż szkoda że tak daleko mieszkam

    OdpowiedzUsuń
  6. na zdjęciach wygląda zachwycająco a co dopiero musi być na żywo

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne miejsce!
    Też uwielbiam lawendę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj u Ciebie. Piękne miejsce sfotografowałaś. Aż chce się te zdjęcia wąchać. Ja uwielbiam lawendę, ale nestety coś nie mogę sobie dać z nią rady....mimo, że mam w doniczce. Twoje zdjecia są niesamowite. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super to lawendowe pole, piękne zdjęcia! :)
    Też bardzo lubię lawendę i mam jej sporo w ogrodzie. Ona u mnie niczym chwast, sama się wysiewa i wszędzie jej pełno, toteż przesadzam gdzie się da.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale!!! Chcę tam jechac oj :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam lawendę;) piekne widoki

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne wspomnienia w lawendowych kolorach i zapachach.
    Pięknie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Kochana za te zdjęcia, bo są tak realistyczne, że niemalże czuć zapach lawendy oglądając je. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne miejsce i świetne zdjęcia, aż czuję zapach lawendy oglądając je:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ptaszki :) Piękna kartka!
    A ta lawenda.. cudo.

    OdpowiedzUsuń
  16. że niemalże czuć zapach lawendy oglądając je. Buziaki :-)


    แคมฟรอก

    OdpowiedzUsuń