sobota, 16 grudnia 2017

Blisko coraz bliżej

Święta tuż tuż ...
W czasach smsów i mejli jestem niepoprawną tradycjonalistką i co roku na święta wysyłam około 20 kartek z życzeniami.
Dzięki całorocznej zabawie u  Uli okres przedświąteczny był mniej napięty jeżeli chodzi o robienie kartek. Przez cały rok nazbierało się ich trochę.  W grudniu na kartkach miało znaleźć się coś co było wytyczną w minionych miesiącach. Zrobiłam kilka kartek na których są....
świąteczne dzieci ( październikowe zadanie)...



...zimowy domek ( listopadowe zadanie)



 Dorobiłam jeszcze kilka karteczek aby nikogo nie zawieść.






Układając kartki do zdjęcia zauważyłam że jeszcze kilka kartek spełnia warunki grudniowej zabawy ogłoszone przez Ulę.  Na kartkach są pierniczki, świąteczna babeczka, ptaszek czyli to co miało znaleźć się na kartkach w minionych miesiącach.



Karteczki z życzeniami już wysłane.
Pozdrawiam moje wierne i nowe obserwatorki dziękując jednocześnie że zechciałyście zagościć u mnie na dłużej.
 Życzę udanego weekendu na tej ostatniej prostej prowadzącej do świąt :-).

28 komentarzy:

  1. Witaj. Piękne są twoje karteczki. Ja w tym roku próbowałam robić sama ale jakoś mi nie wychodziły, jednak karteczki też wysłałam tylko że zakupione. Pozdrawiam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kartki z duszą :) Sama robię kartki od kilku już lat, ale dopiero teraz zaczynam rozumieć - patrząc na Twoje - dlaczego tak się podobają takie ręcznie robione kartki i dlaczego po otrzymaniu ich dostaję telefoniczne podziękowania... bo to pewnie czuć, że kawałek serducha ktoś włożył w taką kartkę... Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na Twoje kartki zapragnęłam nauczyć się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cała produkcja! Śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne 😆. No cóż ja muszę przyznać, że niestety piszę maile😥Dziękuję za odwiedziny w Zaciszu i pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Alu cudne kartki i jaka różnorodność 😊 pozdrawiam przedswiątecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne karteczki!!!!
    Cieplutkich Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow... wspaniałe :) naprawdę śliczne, widać, że każda z nich jest dopracowana i zrobiona od serca :) PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, na pewno obdarowane osoby będą zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna produkcja! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i bardzo klimatyczne karteczki:) Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam w ten grudniowy czas-Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uważam, że warto kultywować tradycję wysyłania kartek - to piękny zwyczaj i szkoda, że coraz rzadziej to robimy. Karteczki ręcznie wykonane dają podwójną radość - śliczne zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze,nastrojowe,klimatyczne! Wspaniały zwyczaj,ja wysyłam,ale dostaję niewiele.Jednak nie poddajemy się,prawda?

    OdpowiedzUsuń
  14. Stworzyłaś piękne kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpatrzenie się w Twoje piękne prace to miła chwila mojego nocnego markowania i oddechu od dziennych spraw :-)
    Przepiękne wszystkie!! Wyczarowałaś papierami i dodatkami niezwykły klimat...

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne karteczki :) Każdy kto dostanie taką karteczkę będzie zachwycony!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne kartki ! Trudno mi wybrać najlepszą. Wszystkie są śliczne i te retro i niebieskie. Zdecydowanie moje kolory.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne karteczki!!!
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Lindos trabalhos. Feliz Natal.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są! I ja też należę do tradycjonalistek, przyznaję. Wysyłam podobną ilość kartek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie sliczne , nastrojowe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie kartki dostać to prawdziwa przyjemność. Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne, urocze karteczki! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne karteczki :) ja też wolę tradycyjne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki stworzyłaś :) Dziękuję za rok wspólnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Very nice post.really I apperciate your blog.Thanks for sharing.keep sharing more blogs.

    หนังดราม่า

    OdpowiedzUsuń