wtorek, 7 stycznia 2020

Chwilo trwaj

Aniołowie, aniołowie biali,
na coście to tak u żłobka czekali,
pocoście tak skrzydełkami trzepocąc
płatki śniegu rozsypali czarną nocą?


Cicho sączy się kolęda... Już i aniołowie się doczekali i Trzej Królowie znaleźli Tego kogo szukali... Ja sycę się widokiem choinki, gwiazdy rozbłyśniętej w oknie, oglądam filmy ze świętami w tle, cieszę się jak dziecko płatkami śniegu, które w  końcu sypnęły z nieba  i ciągle nie mam dość. Nie mam dość atmosfery świątecznej. Wiem że w końcu i choinka przestanie pachnieć lasem , i sięgając do puszki po orzechowe ciastka w końcu napotkam na puste, blaszane dno, i znikną z wystaw podziwiane, świąteczne dekoracje, świat znowu wróci do rutyny... Na razie o tym nie myślę i cieszę się widokiem witających mnie aniołów gdy wracam do domu z pracy.


Anioły ukleciłam sama zachwycając się podobnymi w internecie.



Nowy Rok nastał więc życzę Wam oby był lepszy od minionego i niech nad Wami zawsze czuwają anioły :-).

Dziękuję ślicznie za życzenia świąteczne i noworoczne i Justynce za karteczkę, którą  zrobiła mi wielką niespodziankę.

30 komentarzy:

  1. Prześliczne są Twoje anioły, Alicjo :-)
    Też uwielbiam świąteczną atmosferę - dekoracje, choinkę, słodkości, kolędy...
    Wszystkiego dobrego na ten rok Ci życzę 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne poświąteczne refleksje, cudne anioły. Niech opieka anielskich piękności trwa przez wszystkie dni Nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego, dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna anielska dekoracja :) ja także bardzo lubię świąteczną atmosferę, trudno wracać do codzienności po tych dniach...
    cieszę się, że karteczka dotarła bezpiecznie i sprawiła Ci radość, ja także dziękuje za karteczkę od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te anioły:)))
    również zyczę dobrego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. superasne te Anioły , dobrego roku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne anioły na powitanie, od razu widac, ze tam dobrzy ludzie mieszkają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały pomysł,są piękne

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam jeszcze takich aniołków, prześliczne, takie oryginalne i rzeczywiście powodują uśmiech na twarzy. Nie dziwi mnie, że cieszy Cię ich widok, witają Cię z pełnią miłości, to przecież część Ciebie. :))) Wierzę, że każdy z nas ma swoje Aniołki, one są z nami i wspierają, doradzają, jak tylko mogą, wierzę w to. :) Niech każdy dzień tego nowego roku przyniesie Ci radość i choćby dzień był zły, to i tak niech dobroć, radość wygra.:)))Tulę. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj i mi jak żal, że to już po świętach :(. Kocham Boże Narodzenie i wszystko, co z nim związane :) Anioły piękne i niezwykle oryginalne!! Cudne! Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tu nie żałować świąt, jak na powitanie grzecznie czekają dwie anielskie postaci?

    OdpowiedzUsuń
  12. Alu, wspaniały pomysł na anioły, wyglądają pięknie, są niezwykle oryginalne <3
    Ściskam Cię noworocznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alusiu, piękne anioły pilnują Twojego domu. Miło wracać w jego progi, wiedząc, że czekają na Ciebie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak proste rzeczy zawsze mnie zachwycały. Nie musi się świecić, błyszczeć, mienić..........jest skromnie, ale pięknie. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe anioły, zrobione z pomysłem.
    Bardzo lubię dekoracje świateczne i co roku próbuję coś nowego wymyśleć.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na świąteczne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne:) Ja te wreszcie w tym roku znalazłam czas na zrobienie podobnych:)Pozdrawiam*)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne!!!
    Niech strzegą Cię Alicjo, przez cały rok te urocze anioły:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna dekoracja!Twoje Anioły są piękne i niepowtarzalne 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi, amazing blog. I follow you on gfc # 340 ,follow back?


    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne Anioły zrobiłaś:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Anioły są po prostu rewelacyjne, bardzo mi się podobają cudowny minimalizm, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo oryginalne i eleganckie są Twoje anioły. Jak zmienisz gwiazdę na cos innego mogą być całoroczne. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń


  24. This Is Really Useful And Nice Information. รีวิวเว็บบอล
    This are such great articles. รีวิวเว็บบอล This articles can help you to make some new ideas.
    รีวิวเว็บบอล I appreciate for reading my blogs.

    OdpowiedzUsuń