poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Z ptaszkiem - CHOINKA 2020

Zdążyłam w ostatniej chwili. Ostatnie krzyżyki postawiłam 20 minut temu. Świeżutki haft na zabawę organizowaną przez Kasię CHOINKA2020  oprawiłam w owal bo myślę, że tak najlepiej wygląda. Tym razem aniołek z ptaszkiem.







Banerek do zabawy...


...i haft w całej okazałości.

 

Pozdrawiam i szczególnie dziękuję, że zaglądacie i komentujecie bo zauważyłam, że jakoś mniejszy ruch w blogowym świecie. Ruch mniejszy a w bloggerze w statystykach pokazuje mi, że  oglądających mój blog jest dziennie po 100 kilka osób. Chyba coś jest nie tak bo wcześniej w ciągu kilku dni było mniej zaglądających. A może mój blog cieszy się takim zainteresowaniem :-))).

28 komentarzy:

  1. Śliczny aniołek to i odwiedzin sporo😊

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten hafcik w szarej oprawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie oprawiłaś - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny haft i super dobrana oprawa.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszedł piękny minimalistyczny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny haft, Alu i bardzo ładnie oprawiony.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że na dobre wciągnęły Cię hafciki. No i dobrze, bo masz to "coś ", co przyciąga oczy do Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wychodzą Ci te hafciki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołeczek w owalu prezentuje się świetnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny anioł Alu! Pięknie go oprawiłaś :). Buziaki i miłego dnia!:) PS. Ja też zauważyłam, że był taki okres mniejszego ruchu w blogosferze :). To chyba wakacje tak działały :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ uroczy aniołek, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca i super dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniołek śliczny:)
    Tak, był mniejszy "ruch", po sobie widzę, że koniec wakacji był dość specyficzny, lenia miałam strasznego, teraz dopiero odżywam ;);)

    OdpowiedzUsuń
  14. Alicjo ludzie są zabiegani, pora jeszcze urlopowa...zawsze tak jest że latem wszystko trochę zwalnia:)
    Myślę, że i tak masz piękny wskaźnik odwiedzin.
    Aniołek śliczny i jak zwykle uroczo i elegancko oprawiony:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam anielskie motywy, coś pieknego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały aniołek w monochromatycznym stylu! Pięknie prezentuje się w Twojej oprawie. Podziwiam Twoje anielskie klimaty i zostawiam same serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne Alu są Twoje aniołki. Podoba mi się kolorystyk. Aniołek świetnie prezentuje się w szarej ramce.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodki hafcik, ładnie oprawiony, ja słabo haftuje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Robisz piękne hafty to i zainteresowanie jest większe:-)))
    Śliczny aniołek:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój haft wygląda bardzo elegancko, aniołek to sama słodycz.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny obrazek z takim misternym hafcikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny aniołek, przepięknie oprawiony! Całość tworzy jedność, prawdziwy raj dla oczu😍😍😍

    OdpowiedzUsuń