środa, 3 maja 2023

Święto pracy... ogrodowej

Za nami 1 maja - Święto Pracy. Kiedyś w tym dniu nie obyło się bez pochodu. Dziś każdy na swój sposób spędza ten dzień. Pogoda dopisała  i ja świętowałam w ogrodzie ... pracując. Dla ogrodnika dzień wolny plus ładna pogoda to duet doskonały. Tak właśnie było.
Tuje, trzmieliny, lawendy, hortensje przycięte, w skrzynkach posadzone pelargonie a w ziemi georginie. Zioła znalazły swoje miejsce na grządce ... Podczas całego tego rozgardiaszu jakiemu się poddałam miałam chwile zachwytu tym co teraz dzieje się w ogrodzie.
Cały czas kwitną wrzośce, które są tłem dla innych moich ulubionych wiosennych kwiatów: szafirków, hiacyntów, cesarskich koron, pierwiosnków i tulipanów. 








Na hortensjach pojawiają się pierwsze listki...


... a z ziemi nieśmiało wychodzą kiełki host.


Zaczynają kwitnąć wiśnie ale ja czekam na moment gdy kwieciem obsypie się jabłoń.


Maj jest moim najpiękniejszym miesiącem. Cieszmy się nim.
Pozdrawiam majowo :-).

34 komentarze:

  1. Maj to najpiękniejszy miesiąc, dopiero czekamy na wszystkie kwitnienia, a już zachwycają pierwsze kwiaty. U Ciebie pięknie w ogrodzie, a w święto pracy można pracować...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba u wszystkich, bo i ja spędziłam czas w ogródku. I moja sąsiadka też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia.
    Bardzo lubię szafirki. Takich pierwiosnków zebranych w kule chyba jeszcze nie widziałam.
    Zaczyna się czas ogrodów...sama radość!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, kuliste pierwiosnki widzę pierwszy raz.
    Do tej feeri barw dochodzą jeszcze dźwięki. Bzyczenie, pogwizdywanie, rechot i kumkanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny miesiąc maj, kwiaty w ogrodzie masz cudowne, miło było pooglądać.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny masz ogród, tu na Mazurach wiosna jest opóźniona, drzewa jeszcze nie kwitną.
    Ja się cieszę, że nie muszę już chodzić na Pochody 🤣

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim ogrodzie to tylko odpoczywać piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kwiatowe migawki :)) Fajnie, że udało Ci się popracować w ogrodzie, ja mam nadzieję, że może jutro coś podziałam. U mnie rabaty jeszcze nie wyplewione, a perz tylko patrzy, żeby się rozpanoszyć, trzeba się za niego wziąć ;))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój ogród pięknie kwitnie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, u nas też 1 maj spędzony w ogrodzie. Widziałam tam prawie to samo co u ciebie na zdjęciach. Hmmm, ciekawe:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Maj jest cudny... Ile u Ciebie pięknych kwiatów. Cieszę się, że udało Ci się tak fajnie ogrodowo spędzić ten czas. Ja oczywiście spędziłam go podobnie :) Uściski przesyłam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie masz w ogrodzie, kwiaty Ci cudnie zakwitły, ale ja podziwiam Twoje zdjęcia są świetne . Maj dla ogrodnika to sama radość, ja tez uczciłam 1 maja pracą, w końcu to Święto Pracy, a pochody jeszcze pamiętam, ba sama brałam w nich udział, jeszcze pamiętam białe podkolanówki i ziąb straszny przy tym. Ale ważne były trybuny i flagi !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie jest w Twoim ogrodzie! W moim pomalutku także robi się coraz ładniej, a 1 maja - oczywiście w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maj to cudowny miesiąc.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się wszelkie kwiaty, a o drzewach kwitnących to nie ma co pisać nawet, tak mnie zachwycają. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Występy na żywo to zupełnie inna sprawa niż muzyka z CD. Są wykonawcy, którzy na żywo brzmią tak samo jak w studio, to dopiero jest wyzwanie i umiejętności jakie trzeba mieć.

      Riverside znam, szczególnie z wywiadów w ,,Teraz Rock". Nie mniej jeszcze nie zagłębiłem się w ich muzykę.

      Poznawanie muzyki najlepsze jest właśnie przez poszerzanie ulubionych gatunków.

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

      Usuń
  16. Jeszcze pamiętam czasy, kiedy malowało się na to święto krawężniki na biało. Pięknie masz w tym swoim ogrodzie. Aż chce się w nim spędzać czas. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój ogród jest piękny! Ja akurat część majówki spędziłam na wyjeździe, ale gdybym była w domu też Święto Pracy uczciłabym pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie rosną kwiatki w twoim ogrodzie,ja kiedyś miałam ogródek ale teraz mam go na balkonie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna foto-relacja💚😊
    Cudne, to Twoje podróżowanie🙂
    Ciekawa jestem, jakim aparatem tak wyraziste zdjęcia robisz?
    Serdeczności zostawiam🤗🌷
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się, że maj to najpiękniejszy miesiąc. Cudne kwiaty w ogrodzie :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również zgadzam się, że maj jest najpiękniejszy. Uwielbiam ogród o tej porze - mnóstwo kwiatów, owadów i soczystej zieleni :). Pięknie jest u Ciebie!
    Buziaki Alu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Maj miesiąc zakochanych i ogrodników ale co szkodzi zakochać się w ogridzie😁

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie u Ciebie w ogrodzie, ja też lubię maj, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. wiosna w całej krasie! piękne fotki Alu:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh very cute photos
    The flowers are amazing

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe ogrodowe ujęcia :) moje hortensje też mają takie piękne listki i ich widok codziennie cieszy moje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach, gdybym tylko miała ogród...

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiosna w pełni u ciebie :) a kiełki host wyglądają cudnie z kropelkami rosy . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne. Chyba od takich suszków zaczęłam zaglądac do Ciebie.
    Masz ogromny talent.
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę, że dzielimy niejedną pasję. :) Piękny masz ogród, tulipany zachwycające, u mnie na piasku słabo rosną, ale wciąż o nie walczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Maj jest zawsze najpiękniejszym miesiącem. Majowa delikatna zieleń i piękne kwiaty są niepowtarzalne.
    Piękne zdjęcia grodu. Na pewno wiele pracy, ale warto!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale kolorowa różnorodność, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń