sobota, 29 czerwca 2024

Ptasie trele

Lubicie wieczorne trele ptaków. Ja bardzo lubię ten czas, gdy dzień kończy się po 21 i jeszcze długo potem na niebie widać łunę po zachodzącym słońcu. Właśnie tą porę ptaki upodobały sobie na dawanie wieczornych koncertów. Rano też ptaki pozwalają na przyjemny początek dnia. Mam tą przyjemność mieszkania niedaleko lasu i właśnie stamtąd, gdy rano tak o 3.30 ( czasami tak się budzę) na dworze jeszcze przyjemny chłód, zaczynają dobiegać pojedyncze śpiewy ptaków, które z czasem przybierają na sile aby w końcu zabrzmieć wielogłosowym koncertem.
Jeden z ptaszków przysiadł na ramieniu mojego kolejnego ceramicznego anioła.











Pozdrawiam wiernych zaglądaczy. Trochę smutno gdy tak ostatnio przejrzałam blogi, które obserwuję. Wiele z nich już dawno zostało porzuconych przez autorów. Większość blogów było rękodzielniczych i  bardzo lubiłam popatrzeć co tam nowego powstaje. Nie wiem czy to kwestia wypalenia się jeżeli chodzi o tworzenie czy raczej większość przeniosła się na inne strony - facebook, instagram...  Mam wrażenie, że ten świat blogowy chyba coraz bardziej kurczy się. Szkoda... Tym bardziej dziękuję za pozostawione słówko :-).

17 komentarzy:

  1. Też mam wrażenie że na blogach coraz nas mnie, a szkoda. Twój anioł jak zwykle piękny. Też lubię ten czas, z ostatnią kawa na tarasie gdy na niebie poświata zachodu, rechoczą żaby, ostatnie ptaki sposobią się do nocy i upał ustąpił przyjemnemu ciepłu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten anioł. Fakt wiele blogów wygląda jak opuszczone domy ale może znowu odżyją. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ptasie śpiewy, głównie wczesnym rankiem. Tyle się dzieje w przyrodzie... Anioł przepiękny. Bardzo kobiecy 😉 I taki nieszablonowy ♥️
    Szkoda blogów, których nie ma. Mnie też żal porzucić swój, choć to już nie to samo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny anioł! Też lubię ćwierkanie ptaków :) Czasem nad ranem się przebudzę to już je słyszę. A ja tam nie lubię fb i instagrama- za szybko, za krótko i mało kameralnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny aniołek, detale fantastyczne ,te guziki , ptaszek, pięknie.Masz rację, sporo osób na Fb, sporo na instagramie a niektórzy nie założyli blogów po likwidacji bloxa.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anioł uroczy, a ptasie trele są wspaniałe, teraz rano ptaki śpiewają jak oszalałe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny ten aniołek. Przeglądam właśnie Twoje zdjęcia z moją 7-latką i nie może się nadziwić, że sama stworzyłaś takiego pięknego aniołka :) A co do ptaków to też je uwielbiamy. Uwielbiam tą porę roku, gdy ptasie koncerty umilają nam czas. W domu mamy dwie papużki, które śpiewają nam pięknie przez cały rok, nawet w najbardziej pochmurny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. NIestety mieszkam w centrum miasta i nie jestem w stanie usłyszeć śpiewu ptaków :(
    A anioł cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny anioł, uwielbiam te Twoje anielskie prace, są jedyne w swoim rodzaju :) u mnie na drzewie przed blokiem gołąbek się wykluł 2 dni temu. Ogladałam tą parę jak wysiadywała jajko przez miesiąc z balkonu, piękna ptasia rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje anioły Alicja są coraz piękniejsze. Ten z ptaszkiem na ramieniu wzbudza mój zachwyt. Cudownie tworzysz i masz niepowtarzalny styl. Śpiew ptaków zawsze mnie pozytywnie nastraja. To takie małe, energetyczne i radosne zastrzyki - wywołują mój usmiech.
    Ja również zauważyłam ten marazm blogowy. Tak bardzo żałuję, że wiele blogów zniknęło, bo zniknęli wspaniali ludzie, którzy je prowadzili. Widzę zastój w prowadzeniu, ale mam nadzieję, że blogowe sprawy dla wielu są ważniejsze niż te prędkie - insagramowe i facebookowe.
    Sama mam konto na IG, lubię tam zaglądać, ale nie mam w zwyczaju czytać postów, tylko oglądać.
    Na Instagramie na ludzi spoglądam, w blogosferze się z ludźmi spotykam.
    Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas słychać jeżyki i też bardzo,to lubię :).

    Aniołek jest cudny :).

    Myślę, że tak jak piszesz wiele osób przeniosło się na FB czy Instagram, gdzie wystarczy tylko dać "lubię, to"...
    Ja jednak lubię naszą starą formę blogowania :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój aniołek śliczny! Podziwiam niezmiennie Twoje zdolności :-)
    Piszesz, że zdarza Ci się wstawać o 3:30... A mnie zdarza się kłaść dopiero o tej porze. Taki nocny marek ze mnie ;-))
    Bliskości lasu zazdroszczę, bo ja w blokowisku mieszkam... Tu rozpanoszyły się sroki i w związku z tym śpiewających ptaszków mało. A tak lubię koncerty kosów, które pamiętam z poprzednich lat!
    Co do blogów, to niestety tak właśnie jest, jak piszesz. A jeszcze smutniejsze jest, gdy komentujemy bez wzajemności. Czyli zamiast dialogu - monolog ;-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ania z posta powyżej na rację. Często komentujemy bez żadnego odzewu.
    Nie przeglądam Ig ani fb pod kątem rękodzieła. Brakuje w nich tzw. ducha.
    Twoje aniołki są coraz bardziej zdobione i jak widać pomysłów w tym temacie Ci nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny, naprawdę śliczny! anioł :) urzekła mnie ta fryzura... I te guziki przy sukience... Cudowne detale :) ja też lubię tę wczesną letnią porę, i te piękne ptasie piosenki... albo te letnie wieczory, tak cudownie widne... :) lato to naprawdę przepiękna pora...

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te Twoje anioły każdy jest piękny i każdy jest inny, ten z gołąbkiem uroczy😍
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna praca.... Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko. Mimo ze jestem na fb, cały czas jestem wierna blogowi

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny anioł. Lubię świergot Jaskółek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń