piątek, 23 maja 2014

Niezapominajki

Zrobilo się niebiesko w ogrodzie.
Gdy patrzę na mój ogród majowy przypomina mi się wierszyk z dzieciństwa :
Niezapominajki są to kwiatki z bajki
rosną nad potoczkiem
patrzą jednym oczkiem.
Gdy się płynie łódką śmieją się cichutko
i tak szepczą skromnie
Nie zapomnij o mnie.


W moim ogrodzie kwitnie całe pole tych wdzięcznych kwiatków. Sprawdzają się świetnie i w ogrodzie i na balkonie. Same się zasiewają .


Są i białe ale te niebieskie są najpiękniejsze.



19 komentarzy:

  1. Witaj, Alicjo,
    ja tez mam duży sentyment do niezapominajek.Rozeszło sie to bractwo po ogrodzie i cieszy swoją niepbieskością z każdej strony domu:)
    Pozdrawiam
    Wybacz, odwiedzam, ale nie za często komentuję- masz ogród, więc wiesz, ile wymaga pracy:-)
    Chwilę sie człowiek zapomni i już rośliny rozrastają się nadmiernie.
    Pozdrawiam Cie, Alicjo serdecznie
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicjo, ja kocham wszystkie kwiaty, ale niezapominajki mają to coś w sobie takiego, może to te maleńkie kwiatki... nie wiem, ale lubię na nie patrzeć... W ogrodzie w domku rodzinnym też same się zasiewają, bo ja je posadziłam jakieś 10 lat temu... i do dziś możemy się nimi cieszyć... Są też różowe. pozdrawiam:) Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezapominajki są śliczne zrobiłaś im przepiękne zdjęcia. Najbardziej urzekła mnie 3. fotografia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ogród też tonie w niebieskim kolorze...fotorelacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Własne niezapominajki z własnego ogródeczka-marzenie:-) pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne są niezapominajki... uwielbiam je!!!! Fajnie mieć je we własnym ogródku!!! Śliczne zdjęcia kochana!
    ściskam i miłego weekendu życzę!!!!
    buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz przekwitly, w momi ogrodzie, szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny wierszyk :) Piekne kwiatuszki jak i zdjecia Przesliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też trochę tych kwiatuszków. bardzo je lubię za delikatność i piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam niezapominajki, u mnie w ogórku już przekwitają :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ja kocham niezapominajki!!!I tak pięknie się rozsiewają u mnie w ogrodzie,a wiesz że miałam w tym roku niezapominajki białe i różowe?Cudne były.

    OdpowiedzUsuń
  12. Są to piękne , delikatne kwiatki i uroczo się nazywają. Pozdrawiam cieplutko i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też je bardzo lubię :) Kupiłam jakąś mieszankę i miałam białe, różowe, najwięcej niebieskich.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kwiaty :) gratuluję wspaniałego ogrodu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam niezapominajki i rówież uwielbiam ten wierszym, w poprzednim poście również go zacytowałam, chyba nam to samo w duszy gra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne niezapominajki :) Uwielbiam jak w ogrodzie jest dużo kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moje już niemal przekwitły, ale urok tych kwiatkó jest niezaprzeczalny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łączy nas miłość do piękna,kwiatów i fotografii.Będę u Ciebie częstym gościem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń