poniedziałek, 4 lutego 2013

Kolejne wyróżnienie

 Ostatnio znowu posypały się wyróżnienia. Dziękuję bardzo Gosi z http://szalu-nie-ma.blogspot.com/ i  Ani z  http://na-zielonym-patyku.blogspot.com/ za wyróżnienie :



To bardzo miłe że ktoś  tu zagląda i jeszcze obdarowywuje mnie nagrodami za to co robie.

Zgodnie z zasadami nominowany blogger powinien:
1. Podziękować nominującemu bloggerowi u niego na blogu.
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu.
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie. 
4.  Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują. 
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Nie umiem pisać o sobie ale ponieważ jest to warunek przyjęcia wyróżnienia piszę kilka słów  :
1. Moje ulubione kolory to żółty, fioletowy i zielony.
2. Uwielbiam szum morza. To najwspanialsza muzyka, której nie dorówna żadna kompozycja.
3. Chciałabym kiedyś odwiedzić Egipt.
4. Książki czytam w autobusie i są to najczęściej kryminały i thrillery. Ostatnio odeszłam od moich upodobań książkowych i przeczytałam biografię Friediego Merkurego.
5. Mój znak  zodiaku to bliźnieta.
6. Ostatnio naliczyłam w mojej szafie 12 spódnic ( tylko zimowych). Czy to dużo czy to mało ?.
7. Lubię srebrną biżuterię.

Nadszedł czas na wytypowanie blogów, które zasługują na to wyróżnienie. Blogi, którę proponyję wyróżnić  prowadzą osoby kreatywne, bardzo twórcze. Dzięki nim otoczenie staje się barwniejsze i ciekawsze. Zasługują na to by więcej osób poznało opisywany przez nich  ich świat.


Życzę miłej zabawy. 

10 komentarzy:

  1. dziękuję za wyróżnienie :) bardzo ładny twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) W najbliższych dniach wystosuje odpowiedni post :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za wyroznienie!!!! To moje pierwsze:) wieczorem sie za to zabiore i ogarne co i jak:))
    Pozdrawiam cieplutko,
    Tysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło , dziękuję serdecznie :)))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję pięknie za wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Kochana za docenienie!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za wyróżnienie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać takie opisy. Też powracam gdzieś wspomnieniami a czasem w nieznane.

    OdpowiedzUsuń