wtorek, 17 marca 2015

Jeszcze ciągle czekam...

Zaczyna się. Powoli, cichutko najpierw wypuszcza ze swoich objęć i rozrzuca po ledwo odtajałej  ziemi białe przebiśniegi.


Wiosna idzie ...
Pojawiają się też inne kolorki...


W ogrodzie delikatnie  z ziemistej pokrywy  wysuwają niepewnie swoje zielone główki krokusy, tulipany...



A na balkonie zadomowił się ciemiernik i tak już kwitnie od kilku tygodni ciesząc moje oczy gdy tak podziwiam przez okno ten jeszcze trochę ospały świat.



Czekam z kupionymi nasionkami na ciepłe promienie słońca gdy wyjdę do ogrodu i zacznę kolejny raz bój o to by znowu tego roku było kolorowo na moim kawałku ziemi .



Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog i witam nowe obserwatorki :-).

25 komentarzy:

  1. Tez już czekam na Nią :) Nasionek jeszcze nie kupiłam, ale zrobię to na pewno, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicjo zazdroszczę :) i ja bym dopadła się do ziemi, gdybym miała gdzie :(
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze tylko chwilka i będzie można ukwiecać przestrzeń wokół siebie :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ta wiosna... Jest CUDOWNA!!!!!
    pozdrawiam cię kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. No to się zaczęło, teraz to już nie będę miała czasu nawet oddychać ha ha ha ...ja też już wyruszyłam na poszukiwanie ogrodu i Wiesz ile już kwiecia zielonego...super nie ma to jak świeże powietrze i dużo, dużo słońca,,,aż żyć się chce!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Bo to jest wiosna, wiosna, wiosna wonna i radosna..."
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja codziennie robię obchód moich włości ;) i codziennie widać duże postępy roślinek , już serduszka majowe wschodzą i nawet piwonie już wychylają się z ziemi, o narcyzach , żonkilach , tulipanach nie wspominając te to dopiero urządziły sobie wyścigi:))) A wczoraj posiałam rzodkiewki , koperek ,szpinak ,jarmuż i na próbę buraczki ćwikłowe ,bo marzy mi się botwinka :))))
    oby do wiosny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas cudne słoneczko od poniedziałku. Posadziłam juz nawet wczesne wiosenne kwiaty na balkonie... ach jak ja lubię to przebudzenie wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też już od dłuższego czasu tęsknię za ciepełkiem i tymi wiosennymi kolorami! Ale tak sobie tłumaczę, że już bliżej, jak dalej...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas grabienie, sprzątanie, nasionka kupione, teraz czekam na wolną chwilę, żebym mogła je wysiać. Czuć wiosnę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj wiosenne promyki ale już takie ciepłe bez wiatru i zapach kawy na balkonie;) już niedługo a u Ciebie tak pięknie Wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze trochę a będzie pięknie i kolorowo. Cudny masz komplecik ogrodowy , aż chce się takim pracować. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam przebiśniegi :-)
    Kiedy ożywiają wszystkie kwiatki ,drzewa :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w ogrodzie zawsze wszystko później... Nie wiem, moze od pola wieje chlodem albo zbyt wiele dużych drzew i zacieniają ziemię. Ale u Mamy nacieszam oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten czas....niemal codziennie rozglądam sie po ogrodzie obserwując co nowego powoli wyglada z ziemi...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny i radosny czas..wiosna już wszędzie ...czuć i widać ją na każdym kroku , jak chociażby u Ciebie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też powolutku się zaczyna ;-)
    Jakie piękne narzędzia posiadasz ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze narzędzia ogrodowe no i piękne kwiatki :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój ogród ciekawie się zapowiada :).

    Ale masz fajny sprzęt ogrodniczy :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że mamy już wiosnę :) W Twoim ogrodzie widzę , że wiele zaczyna się dziać. Uroczy masz komplet łopatka i grabki w wiosenne kwiaty.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  21. piękną masz wiosnę w ogródku :))) A przy pomocy takich narzędzi na pewno "wyczarujesz" wspaniałe kwiaty ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja lubię ten moment!!! Z takimi narzędziami można pracować cały dzień!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja lubię ten moment!!! Z takimi narzędziami można pracować cały dzień!

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że u Ciebie wiosna na całego się rozkręca :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piękniutkie jajka.
    pozdrawiam cieplutko i dziekuję za przemiłe komentarze

    OdpowiedzUsuń