czwartek, 14 stycznia 2016

Aniołkowe serduszka

Śniegu napadało i zrobiło się biało. Tego mi było trzeba - zimy zimą. Ciągle z nieba leci biały puch i otula świat białą pierzynką . Może to anieli w niebie się pierzą :-).
Lubię anioły. Z każdego kąta mojego domu wygląda jakiś anioł a to ceramiczny, a to znowu jakiś tkaninowy, drewniany... Jest jeszcze jeden , który rano macha do mnie ręką, gdy wychodzę do pracy, życzy mi powodzenia, gdy przede mną trudne chwile, uśmiecha się do mnie, gdy mam wrażenie że wszystkie smutki tego świata zamieszkały we mnie...
Anioły czuwają nade mną. Z nimi czuję się bezpieczniej.
Lubię ten motyw w sztuce, poezji.


Uszyłam lniane serduszka z aniołkami. Obrazki aniołków to dekupaż na tkaninie.







Pozdrawiam i niech Was strzegą anioły :-).

43 komentarze:

  1. Cudowne serduszka!!! Wspaniale wykonane i pięknie się prezentują!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Są urocze. Motyw anioła i serca też jest dla mnie bardzo ważny, z powodów bardzo osobistych. Przy moim łóżku stoi sporawa figurka i strzeże moich snów. Na parapecie w sypialni wylegują się białe, małe aniołeczki i zatrzymiują w domu całą dobrą energię :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszka. Też bardzo lubię anioły, są bardzo wdzięczną dekoracją w każdej postaci. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne serduszka.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne serduszka. Pięknie "rozplanowane" rozmieszczenie dodatków i wszystkie super dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszka:)) u mnie też troszkę się zabieliło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alicjo, no piękne serduszkowe cuda:) Na Mazurach też biało czyli mamy prawdziwą zimę! Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne aniołkowe serduszka. A ja już zimy mam dość wyczekuje juz wiosny :):):) moc uściskow posyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne serduszka , motyw anielski też bardzo lubię. Niech dobre anioły zawsze będą z Tobą. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudnie napisałaś o aniołach, ja też bardzo je lubię, wszędzie stoją i strzegą moją rodzinę... a serduszka wyszły rewelacyjnie - są dla mnie wielką inspiracją. Pozdrawiam cieplutko w ten cudowny, biały poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne serduszka z anołkami !
    Ja też mocno wierze w anioły...

    OdpowiedzUsuń
  12. Serduszka z aniołkami-ciepłe i urocze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne serduszka :))) Sliczne Aniolki :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam motyw aniołków:-)Śliczne serduszka!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam motyw aniołków. A Twoje są niebanalne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że spodobał Ci się mój Anioł :-) Jak dobrze mieć swojego Anioła. Twoje serduszka są urocze, ozdobila bym nimi najchętniej każdy zakamarek w domu. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że spodobał Ci się mój Anioł :-) Jak dobrze mieć swojego Anioła. Twoje serduszka są urocze, ozdobila bym nimi najchętniej każdy zakamarek w domu. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w rodzinie tak jest od zawsze ,że każde nowo narodzone dzieciątko dostaje obrazek do zawieszenia nad łóżeczkiem z Aniołem Stróżem :))JA też mam swojego ,którego dostałam od babci ........dawno temu:)My wierzymy w Anioły:))Twoje serduszka jak zawsze piękne:))))i dobrze ,że tez masz swojego Anioła:)
    Pozdrawiam ciepło!
    U mnie właśnie prószy śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i klimatyczne są Twoje anioły. Też mam w domu kilka i bardzo lubię ich obecność. Pozdrowienia ślę i mnóstwa inspiracji w nowym roku, Alicjo! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe te anielskie serduszka, naprawdę cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne serca-takie profesjonalne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne serce. Uwielbiam motywy aniołowe. Nigdy nie próbowałam decoupagu na materiale. Musze zobaczyć jak to się robi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ romantyczne te Twoje serduszka :)Dwa posty wcześniej zauroczyła mnie bombka z ptaszkiem!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze i romantyczne myśle że idealnie te śliwa opisują serduszka

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne te serduszka z aniołami :DDD. Mam wrażenie, że mój anioł pilnuje, żebym każdego dnia potrafiła przywołać uśmiech na twarzy i cierpliwość :))). Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
  26. Super serca:), u mnie tez jest ich sporo, ale każde mają swój czas, jedne są wyciągane na Wielkanoc, inne na Boże Narodzenie a jeszcze inne są na stałe :) bo inaczej by nie było na wszystkie miejsca.
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie u ciebie!!!! Takie serduszka uwielbiam!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Serduszka cudne to mój świat....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  29. Serduszka cudne to mój świat....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne prace pięknie ozdobione.Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń