czwartek, 2 czerwca 2016

Kartki na zimowe święto :-)

Całoroczna zabawa u Uli trwa. Trochę jestem spóźniona z pokazywaniem moich papierkowych wyczynów ale karteczki na Boże Narodzenie co miesiąc powstawały i tak w marcu na kartce miała znaleźć się kokarda.
 Oto moja kartka ...


...i kokarda.



Kartki kwietniowe miały posiadać gałązkę choinki.






Natomiast w maju na kartce miała znaleźć się czapka elfa lub gnoma.
 Oto moja karteczka z czapką.








Uff...od tych płatków śniegowych, sztucznego śniegu... zrobiło mi się chłodniej . A może to  przez ten deszcz, który właśnie pada za oknem poczułam lekki chłód :-). Deszcz potrzebny niech więc pada.
Pozdrawiam :-).

28 komentarzy:

  1. Śliczne kartki!
    Tak mi się podoba Wasza kreatywność w zabawie u Uli, że od czerwca bawię się z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zabawa a Twoje karteczki śliczne.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę na te kartki i nie mogę się powstrzymać od zachwytów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki zrobiłaś :)moja faworytka ta z czapką elfa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, każda inna i każda pełna uroku :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kartki śliczne, a pomysłów musisz mieć ogrom , skoro każda inna

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kartki :DDD. Podziwiam, ja o tej porze roku zupełnie nie mam pomysłu na zimowe kartki :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki! Szczególnie ta z kokardką:) Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne karteczki. Najbardziej podoba mi się marcowa i majowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki:-) Ani się obejrzymy, a się przydadzą hi hi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. To ciekawe uczucie oglądać karteczki zimowe w "prawie" lato:) piękne jak zawsze.
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne i oryginalne karteczki:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, kazda jest niepowtarzalna i przeurocza! Gratuluję zdolnych łapek i pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki. Do świąt powstanie cała kolekcja. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy jeszcze nie robiłam kartek bożonarodzeniowych o tej porze roku. Fajna zabawa, a kartki super ! Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne karteczki! ale powiało chłodem...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne kartki:) W takie upały jak u nas to aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne kartki:) W takie upały jak u nas to aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. karteczki śliczne, ciekawa zabawa z tymi świątecznymi kartkami, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zabawnie oglądać świąteczne kartki latem ;) Są urocze!

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Śmiesznie tak oglądać bożonarodzeniowe kartki w czerwcu. Ale są takie ładne, że aż chce się zimy 😀

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyrównałaś wyzwaniowe zmagania. Karteczki bardzo udane. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysłowe karteczki! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartki są śliczne i pomysłowe :) Patrząc na nie zatęskniłam za Bożym Narodzeniem :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie kartki wspaniałe !

    OdpowiedzUsuń