środa, 20 września 2017

Ostatnie letnie klimaty

Już za chwilę , już za momencik zawita do nas kalendarzowa jesień. Kwiaty przekwitną , zieleń ustąpi miejsca brązom, żółciom.... Po nieudanym lecie czekam na prawdziwą , kolorową jesień.
 Żeby jeszcze choć na chwilę zatrzymać letnie klimaty w ogrodzie, nacieszyć oczy kwiatami ulepiłam z gliny dwa kwiatki.



Lepiąc płaskie kwiatki w niektórych miejscach utworzyłam niewielkie zagłębienia. Wypełniłam je niebieskimi i zielonymi szkiełkami, które po wypaleniu utworzyły spękaną , gładką powierzchnię. Uwielbiam ten efekt.



Kwiatki dumnie kołyszą się na wietrze osadzone na długich, metalowych prętach.


Do kompletu powstała ważka ze "szklanymi" skrzydłami.



I jeszcze na koniec pochwalę się że zostałam wyróżniona w candy, które ogłosiła  na swoim blogu  "PISZKOWE KLIMATY"  Justynka. Zobaczcie jakie wspaniałości od Niej otrzymałam. Dziękuję bardzo Justynko:-).




Pozdrawiam Wszystkich serdecznie dziękując jednocześnie że chcecie u mnie gościć. Do następnego już jesiennego pisania :-).

22 komentarze:

  1. super efekt z tym szkłem , robiłam sobie podtsawki pod świeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kwiaty :) Takie to nie zwiędną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kwiaty i motyl do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty, i będą kwiaty caluśki rok :) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje gliniane cuda zawsze mnie urzekają! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę sama potrafisz robić takie cudeńka? są przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te kwiaty! Bardzo się mi podobają. Takie są oryginalne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze te kwiatki i ważka. Kiedyś bardzo chciałam nauczyć się lepić z gliny, myślałam nawet o kursie, ale jak to zwykle bywa, zabrakło czasu...
    Gratuluję wygranej!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kwiaty i ważka:) Piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt stopionego szkła- coś niesamowitego... genialnie Ci to wyszło :) ważka skradła moje serce ;)
    Chciałabym kiedyś spróbować pracy z takimi szkiełkami...
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    Twój blog mi się naprawdę spodobał, dodam do swojej listy czytelniczej, ok? ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kwiaty i ważka ! Od razu zrobiło mi się cieplej przy tak zimnej i deszczowej pogodzie ! Gratuluję wygranej u Justynki !
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się te twoje gliniane wytwory. zazdroszczę umiejętności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są te Twoje kwiaty i ważka! to takie przedłużenie lata, szkoda tylko, że takiego kapryśnego! a niespodzianki gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kwiatki i ważka. Jesteś bardzo zdolna i ppmysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ozdoby do ogrodu i nie tylko. Połączenie które zastosowałaś wygląda rewelacyjnie , te spękania dodają niepowtarzalnego charakteru. Super , że dopisało Ci szczęście . Miłego weekendu Alicjo.

    OdpowiedzUsuń
  16. wyszło świetnie, podziwiam za zdolności:)
    i gratuluję niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne kwiaty i ważka!!! Podziwiam Twoje umiejętności, bo wszystko wygląda super :DDD. Gratuluję wyróżnienia :))).

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne gliniane wytwory! Gratuluję otrzymanego prezentu i przesyłam cieplutkie pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ważka jest cudna.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. beautiful flowers and dragonfly. you are very talented and inventive :)

    หนังระทึกขวัญ

    OdpowiedzUsuń