środa, 23 maja 2018

Majowe rozterki

Ciągły brak czasu sprawia, że w dzień jestem zabiegana a nocą staję się nocnym Markiem. Nadzieja, że dzisiaj to już na pewno nadrobię zaległości odchodzi wraz z ostatnimi promieniami słońca. Praca dom , dom praca codziennie przeżywam deja vu. Okruchy dnia zamiatam pod dywan zawiedziona, że książka w samotności pokrywa się pajęczyną, nasionka zamiast w ziemi wykiełkują zaraz w papierowej torebce nie doczekawszy wysiania, przydasie zbutwieją ...
 Na chwilę wychodzę na balkon chociaż łóżko woła że już czas spać. Przymykam oczy i słucham ciszy przerywanej trelem nocnego śpiewaka. Majowa noc. Szkoda, że ten miesiąc tak szybko mija. Kolejny raz mam wyrzuty, że nie w pełni potrafię cieszyć się tym ulubionym przeze mnie czasem kwitnących bzów i konwalii.
Dobrze, że biżuteryjne dodatki mają nieskończoną datę ważności więc mogę w każdej chwili coś z nich zrobić. Tym razem z kulek kamienia lapis lazuli i srebra powstała bransoletka.







Dziękuję za miłe oceny moich twórczych działań :-). Pozdrawiam i wskakuję do łóżka :-).

32 komentarze:

  1. Miłego majowego dnia :) zamykasz kolory wiosny w swoich pracach i to jest fajne :)ta chabrowa bransoletka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nocny marek.... piękna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  3. pięna! Bez zbędnych ozdób, cały urok tkwi w kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka fantastyczna. Niestety życie pisze nam scenariusze , które nie zawsze nam się podobają. Mam nadzieję , że w następnych letnich miesiącach znajdziesz czas na oddech i nadrobisz wszystkie zaległości. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest, delikatna i elegancka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bransoletka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie rozterki ma wiele osób i to jest zadziwiające, że ciągle gdzieś pędzimy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bransoletka. Co do braku czasu to chyba wszystkie tak mamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna!!! Słyszałam że noszenie tych kamieni dobrze wpływa na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękna bransoletka, do wszystkiego będzie pasowała. :) Życzę, by było nieco więcej czasu dla siebie, wiem, że to trudne, ale tego życzę. :) Pozdrowienia, no i dobrze przespanych nocy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak wolnego czasu to znak naszych czasów niestety. Piękna bransoletka, ostatnio bardzo lubię granaty :)
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna bransoletka- oj ten brak czasu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wpis i piękna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem tak zajęta podczas dnia, że w nocy mogę tylko spać! Bransoletka jest cudowna, niby skromna, ale przywieszka i ten jeden srebrny koralik nadał jej mocnego charakteru!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bransoletka, życzę ci aby w kolejnych letnich miesiącach czas się dla ciebie wydłużał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, skromna, w cudnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna bransoletka :DDD. Ja od zawsze byłam nocnym markiem. Nawet w dzieciństwie chodziłam po nocy, mama mówiła, że wyrosnę, ale nic z tego :). Lubię ten spokój i ciszę kiedy dom śpi, lubię nocne odgłosy miasta i tego śpiewaka co mi pod oknem śpiewa :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bransoletka i bardzo nostalgiczny, a może po prostu refleksyjny wstęp? Tak mało jest czasu, żeby zatrzymać się... rozejrzeć wokół siebie... zawsze coś jest jeszcze do zrobienia.. takie krótkie chwile... jak ta na balkonie są bardzo ważne..

    OdpowiedzUsuń
  19. Bransoletka w moim ulubionym kolorze.
    Pod Twoimi przemyśleniami ( jak pieknie je opisałaś), podpisuję się oburącz.Niestety , też tak mam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe przemyślenia napisałaś. Wszyscy jesteśmy w niedoczasie, a jeszcze jak ktoś lubi rękodzieło, to ma stały dylemat; czy obowiązki, czy może coś rękodzielniczego stworzyć. I zostaje zarywanie nocy, by nad wszystkim zapanować. Pozdrawiam podziwiając Twoją bransoletkę:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletka prześliczna 😍w moim ulubionym kolorze, a wstęp jak początek powieści 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały wpis!!!Śliczna bransoletka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam podobnie, praca, dom, dzieci. Zawsze coś do zrobieia a czasu dla siebie jak na lekarstwo.
    Śliczna bransoletka! Kolorek tych kamieni bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczna bransoletka,gratuluje i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  25. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo eleganckie, zapraszam do mnie częściej.

    OdpowiedzUsuń