piątek, 15 lutego 2019

Kotek

Ten kotek ma swoją historię. Na zajęciach z gliny postanowiłam ulepić kotka lampionik dla wielbicielki kotów. Z lepieniem poszło mi jak widać. A co ze szkliwieniem ? Klapa. Łatki - ok miały być brązowe ale reszta co to? niebieski ? Pomyliłam słoiczki ze szkliwami i wyszedł bajkowy kotek.



 Takiego kotka nie mogłam dać miłośniczce prawdziwych kotów bo może nie spodobałby się jej taki szalony kot. Na szczęście kocia przygarnęła inna koleżanka gdy jej opowiedziałam tą historię. 





17 lutego obchodzimy Światowy Dzień Kota :-).

Kotka zgłaszam na wyzwanie #40 WYZWANIE KOCI RAJ  zorganizowane na blogu "DIY - zrób to sam"


Pozdrawiam wszystkich serdecznie nie tylko miłośników kotów :-). Dziękuję za piękne komentarze pod ostatnim postem.

44 komentarze:

  1. Wyszedl niezwykly kotek,taki magiczny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kociamber, bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla lampionika to bardzo dobry kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i super, że tak wyszło, bo kotek jest oryginalny, bajkowy tak, jak napisałaś. Mnie się totalnie podoba, ależ no totalnie. <3 Podoba mi się to połączenie kolorów, a ten niebieski z morzem mi się kojarzy, taki nadmorski, bajkowy kotek, idealny. <3

    Cudownego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwy słodziak ! Super Alu :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kociak i w dodatku w moim ukochanym kolorze. :) Dziękuję za udział w naszym kocim wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotek łaciatek jest milusiński . Widać , że jest to ceramika artystyczna , ręczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybyś nie napisała tej historii, stwierdziłabym, że taki efekt jest celowy - bo zestawienie kolorów jest jak najbardziej trafne i pasujące do siebie :)
    Bardzo ciekawy pomysł na lampion :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny, uwielbiam Twoją twórczość!!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ten kiciuś jest świetny! Kolory ma, jak dla mnie, idealne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny ten kotek. Bardzo się mi on podoba.
    Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziak! Chętnie zobaczyłabym inną kolorystyczną wersję. Może pudrowy róż?

    OdpowiedzUsuń
  13. kotek bardzo sympatyczny, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotek jest super, oryginalny:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze, że pomyliłaś słoiczki bo ten brąz z niebieskim wygląda świetnie!!! BAAAAARDZO mi się podoba!!! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię Twoje pracę. Kotek uroczy. Idealne zestawienie kolorystyczne
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealny kot na Dzień Kota :) Podziwiam wszystkich ludzi, którzy potrafią tworzyć takie rzeczy!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest fantastyczny i te kolory- bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyszedł i w superaśnym kolorku😊 powodzenia w zabawie😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kot i w pięknej kolorystyce!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest fantastyczny!Kolory świetne a ten zakręcony ogonek rozczulający :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja jako prawdziwa kociara przygarnęłabym z chęcią takiego szalonego kociaka :) Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj!
    Serdecznie dziękuję za komentarz i pamięć!
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kotek śliczny, niebieski w szczególności ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kocurek!
    Ma świetnie zakręcony ogonek.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kocham kociaki bardzo i Twój kociak jest cudowny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna praca Alicjo, a kolorki zachwycające :-) dziękuję za udział w kocim wyzwaniu na blogu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny,życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealny i perfekcyjny!!! I świetne, świetne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie by się właśnie taki niebieski kociak bardzej spodobał niż taki tradycyjny. Świetna praca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy efekt Twojej pomyłki! Przecież kocie dekoracje nie musza być w naturalnych barwach:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Nieoczekiwanie kot zamienił się w artystyczny eksperyment. Jak widzę nie tylko ja jestem jego zwolennikiem :) Pozdrawiam Cię Alicjo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie super praca, kot bajkowy i uroczy, niepowtarzalny, powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się ten bajkowy kot! Dobrze czasem pomylić kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Niebieski bajkowy kot jest fajny. Wcale nie widać, że coś miało być inaczej :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie wyszedł. Jest taki inny, oczywiście na plus 🙂

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię takie niekonwencjonalne podejście do tematu, wyszło wspaniale! Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Takiego kotka to chyba każda miłośniczka kotów przyjeła by beż marudzenia ;) . Jest cudowny!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie sie podoba , jest cudowny !!! pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń