piątek, 5 lipca 2019

Lawendowy anioł

Nastał czas lawendy. W moim ogrodzie zrobiło się fioletowo na lawendowych krzaczkach a w pokoju zapachniało lawendą, gdy przyniosłam fioletowe bukieciki do domu.
Aby na dłużej został ze mną ten lawendowy nastrój postanowiłam ozdobić lawendą mój kolejny gliniany wytwór :-). Tym razem poczyniłam... anioła a jakże by inaczej :-). Na jego sukience odcisnęłam kwiatki lawendy. Potem to już tylko szkliwienie w odpowiednich kolorach i wyszło coś takiego.








To mój pierwszy anioł wiszący w tej formie ale już wiem że nie ostatni.


Ponieważ lawenda to zioło więc prace zgłaszam na wyzwanie ogłoszone na blogu Art-Piaskownica, którego tematem są  Zioła .


I jeszcze kilka fotek z ogrodu.




Pozdrawiam i dziękuję że czasami mnie odwiedzacie czego dowodem są Wasze komentarze :-).

43 komentarze:

  1. Bardzo oryginalny anioł, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, już go widze na ścianie jak pięknie zdobi wnętrze:)sama bym go chętnie w domu powiesiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super aniołek, wyszedł świetnie. Idealnie wpasowuje się w lawendowy klimat. Fajny pomysł z odciśnięciem kwiatków

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Bardzo mi się podobają takie ceramiczne "twory" z odciśniętymi roślinkami :). Mam w domu kamionkowy garnek na kiszonki z odciśniętym koprem, uwielbiam go za ten element właśnie. A lawenda jest powszechnie lubianym motywem, wiec pomysł na takiego lawendowego aniołka jest wprost genialny :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający!!!!!! na ścianę- będzie cudownie!!! czekam na więcej!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatryczny ten lawendowy aniołek , podoba mi się choć za zapachem lawendy nie przepadam widać mam coś z mola w sobie;)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alu anioł jest bardzo oryginalny, ma swój urok i duszę :) Wspaniały pomysł, aby odcisnąć lawendę :). Bardzo mi się podoba! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny aniołek, piękną ma szatę. :) Kocham fiolet i w moim i mamy balkonowym ogrodzie muszą być fioletowe kwiaty. :) Bardzo lubię Twoje aniołki, zawsze takie radosne i romantyczne. :) Pozdrawiam, radosnych dni życzę. :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny anioł, ja też uwielbiam lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny ten lawendowy anioł! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny anioł, a pomysł na wykorzystanie i zatrzymanie na dłużej lawendy fantastyczny:-))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z wykorzystaniem lawendy, super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam lawendę, jej zapach ach!!! Wspaniały Twój anioł pachnący lawendą:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lawendowy anioł, u mnie lawenda znikła, został marny krzaczek, ale muszę to zmienić, bo uwielbiam zapach lawendy i o ile fioletu we wnętrzach i ubraniach nie trawię, tak kwiatki mogą być jak najbardziej lawendowe;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anioł ma piękna sukienkę. Bardzo interesujący pomysł. 😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny anioł. Lawenda wyszła cudnie. Wspaniale z tym motywem wyglądałaby patera lub podstawki. Śmiało motyw lawendy możesz powielać w innych pracach . Udanego weekendu ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny i bardzo artystyczny anioł.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Alu, piękna praca :) Życzę powodzenia w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam lawendę, więc ten anioł mnie również zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anioł wygląda cudownie, jest wspaniały!! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny Aniol :)))) Kochana Pieknego Dnia Zycze :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny i jakie piękne ma włosy

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ wspaniały anioł będzie oryginalną ozdobą, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyszły te kwiatki na sukience.

    OdpowiedzUsuń
  25. cudny, że powtórzę za dziewczynami! a motyw lawendy rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham lawendę i anioły, cudo!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny anioł z cudowną lawendową sukienką. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny efekt :) ten pomysł z odciskaniem lawendy jest cudny! Bardzo klimatyczna praca :) przy okazji dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super anioł no i z moją ulubioną lawendą.

    OdpowiedzUsuń
  30. lawenda i anioł....tylko się zakochać

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomysł z odciskaniem lawendy genialny a i aniołek cudny wyszedł ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię Twoje aniołków wytwory. Mają swój styl i charakter. Super.
    Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczny aniołek:) a widok lawendy sam w sobie jest spokojem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem zauroczona i zachwycona Twoimi aniołami i innymi pracami z gliny, są przecudne po prostu <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Długo przekonywałam się do zapachu lawendy, ale w końcu polubiłyśmy się! :-) Piękna anielica, a jej lawendowa suknia zachwyca.

    OdpowiedzUsuń