poniedziałek, 14 października 2019

Kto chętny do zabawy

Jakiś czas temu zapisałam się do zabawy "Podaj dalej", którą ogłosiła na swoim blogu "Mój robótkowy relaks"  Marzenka. Marzenka zachwyca mnie swoimi haftami. Niedawno dotarła do mnie paczka od tej utalentowanej osóbki. Jakaż było moja radość gdy odpakowałam prezent. Zobaczcie sami co w nim znalazła. Marzenka obdarowała mnie karteczka ze specjalnie dla mnie wykonanym haftem i piękną haftowaną zakładkę.





W paczce znalazły się jeszcze papiery do robienia kartek, baza do wykonania breloczka, słodkości i zestaw do wykonania haftu. Ten zestaw to dla mnie prawdziwe wyzwanie bo nigdy nie haftowałam.


Dziękuję bardzo Marzenko za wspaniałą niespodziankę.

Teraz ja chętnie obdaruję kogoś paczuszką dlatego ogłaszam zabawę "Podaj dalej".
Przypomnę zasady zabawy:
- w zabawie mogą wziąć udział tylko aktywni blogerzy;
- dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie prezent w ciągu 12 miesięcy;
- po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić na swoim blogu zabawę "Podaj dalej" i obdarować kolejne dwie zgłaszające się osoby.

Dziękuję za życzenia pod poprzednim postem :-). Pozdrawiam i czekam w komentarzach na chętnych do zabawy "Podaj dalej".

16 komentarzy:

  1. Pięknie Cię Marzenka obdarowała, Alu. Karteczka i zakładka śliczne. Podoba mi się, że zawierają podobny motyw, przez stanowią całość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) cieszę się, że podarki dotarły :). W życiu trzeba próbować wielu rzeczy ;) Hafcik jest mały i na pewno dasz radę ;). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alu piękne prezenty otrzymałaś :). Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu, gratuluję wspaniałego prezentu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka ze słonecznikami jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne rzeczy dostałaś :) Ja chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości ! Gratuluję :0 Zakładka ze słonecznikiem przepiękna.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna paczka :) super słoneczniki!
    Na pewno dasz sobie radę z haftem :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie zostałaś obdarowana ! A zakładka to mistrzostwo świata :)
    Zgłaszam się do zabawy *

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały upominek dostałaś!!!
    Pozdrowienia przesyłam z promieniami jesiennego słońca:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne prezenty :D A haft krzyżykowy nie jest taki trudny, dasz radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe haftu i wymianka też. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna paczuszka. Na pewno miło na serduszku się zrobiło.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kto nie lubi prezentów i do tego samemu zrobionych, piękne upominki otrzymałaś, ja też lubię zabawy jesli nie zgłosiła sie 2 osoba, to ja sie zgłaszam jesli mogę ☺️

    OdpowiedzUsuń