wtorek, 16 lutego 2021

Dziewczynka w czepku 2

Pamiętacie mój pierwszy haft, od którego zaczęła się moja przygoda z krzyżykami. Była to dziewczynka w czepku (pisałam o tym tu i tu ). Los i Ania sprawiły, że zostałam posiadaczką jeszcze jednego wzoru przedstawiającego inną dziewczynkę w czepku. Ochoczo zabrałam się do haftowania i haft gotowy już mogę Wam pokazać. 


Tu zdjęcia jak haft powstawał.




Te kropeczki dały mi do wiwatu :-( ale dałam radę.





Haft oprawiłam w kwadratową ramkę i wisi na ścianie obok siostrzanego haftu.


Pozdrawiam i bardzo dziękuję za miłe słowa, które zawsze mnie uskrzydlają :-). 

31 komentarzy:

  1. Sliczny:) kontury robia większość roboty bo bez nich nie byłoby to ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft jest piękny:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały haft, pięknie oprawiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miód na me serce żeś te krzyżyki zaskoczyła ;) mówiłam że to fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam pierwszą dziewczynkę i cieszę się, że mogłaś wyhaftować jej towarzyszkę :). Alu piękny haft!!! I jakie staranne obszycia!! Pięknie! A oprawa wprost idealna dla tego wzoru :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie 😀. A tak bałaś się haftu , a tak pięknie idzie 😀. Poluj na następne, będzie piekna kolekcja 😀. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Alu piękny haft , mnie to też bardzo wciąga i uspokaja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft, Alu. Wyobrażam sobie jak te kropeczki muszą być pracochłonne.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft. Cudownie prezentuje się w ramce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwe"krzyżykowe" cudo.
    Mam w domu podobny haft dziewczynki. Dawno temu znajoma mamy wyhaftowała mi go i jest miłym wspomnieniem. Podziwiam i pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje , śliczny haft i bardzo precyzyjnie wykonany. Krzyżyki wciągają , na pewno już myślisz o następnym hafcie. Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny hafcik...bardzo dziewczęcy i subtelny <3
    W oprawie prezentuje się naprawdę wyjątkowo.
    Powinnaś częściej wyszywać krzyżykami, tworzysz piękne hafty:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Alu cudny wzorek i jestem pełna podziwu dla Ciebie za te kontury. Ja bym sobie chyba odpuściła. Choć tak po prawdzie to one robią właśnie cały haft.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny haft, każdy najmniejszy detal dopracowany idealnie, brawo!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie. Napracowałaś się, ale efekt wyszedł super. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, dałaś radę i to mega pięknie. Haft jest przepiękny, ma śliczne kolory. Haft i jego obramowanie kojarzą mi się z dawnymi czasami, bardzo piękna i klimatyczna praca, miło się patrzy. :) Cudownego dnia cudowna Alicjo. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny haft, przypomina mi wzór z mojej pościeli dziecięcej, różni się tylko kolorem, bo u mnie były one niebieskie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna dziewczyna w czepku,kontury dały do wiwatu,ale jaki efekt tego jest 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny efekt finalny!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie ♡
    Ślicznie! Jestem pod wrażeniem twojej pracy, naprawdę kawał dobrej roboty! Cudowny haft, taki słodki. Naprawdę wygląda to cudownie! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodki obrazek. Szkoda, że nie sfotografowałaś dziewczynek obok siebie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny haft i jednocześnie obrazek😀

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny hafcik, taki delikatny i bardzo ładnie oprawiony. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW, piękny hafcik:-) Nie mogę się napatrzyć:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  25. To niewiarygodne, ale kiedy postanowiłam spróbować swoich sił w hafcie krzyżykowym ten wzór to była również moja pierwsza praca😊😊😊😊 miało być lekko, łatwo i przyjemnie ... a tu kropeczki na czepku....to był wyczyn!! Do dziś mam ogromny sentyment do tego wzoru jak i do pozostałych z tej serii. Twoja dziewczynka jest urocza🤗🌸

    OdpowiedzUsuń