niedziela, 21 czerwca 2020

Słodkości

Kucharka ze mnie nie najlepsza ale i nie bardzo mnie ciągnie do garnków. Jednak mam kilka potraw, które lubię serwować dla moich gości i domowników. Czasami coś upiekę słodkiego i wtedy jest święto :-).
Czas przymusowego siedzenia w domu spowodował, że powróciłam do starych przepisów, którymi obdarowała mnie ciocia, siostra, koleżanka... i które odkładałam z myślą, że kiedyś je wypróbuję.
Drożdżowe bułeczki z budyniem były niezastąpionym pocieszeniem w tym trudnym czasie.


Zajadaliśmy się też muffinkami z borówkami ( przepis na muffinki podawałam tu ).



Jeżeli chodzi o słodkości to nie tylko lubię takie dla ciała ale i dla ducha. Ostatnio zostałam obdarowana przez Basię, która prowadzi blog "Małe krzyżyki tworzą piękne obrazy" takimi wspaniałościami , które były nagrodą w candy.


Sama radość dla takiej początkującej hafciarki jak ja taka kolorowa mulina i kanwa. W paczce znalazły się jeszcze przydasie, herbatka i kartka z miłymi słowami od Basi.



Bardzo Basiu dziękuję :-).
Pozdrawiam i dziękuję że do mnie zaglądacie :-).

22 komentarze:

  1. No , nie samym rękodziełem człowiek zyje , coś dla podniebienia się należy, piękny upominek dostałaś pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zapachniało smakowicie,piękna wygrana,gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. No uwielbia i takie słodkości dla ducha i ciała . Drożdżowe bułeczki z budyniem mniam ! A te hafciarskie prezenty mega, choć ta laguna to pełna podziwu jestem !! Jaka początkująca hafciarka ja się pytam ?? Ty to już jesteś mistrzem w tej technice.
    Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekłem ostatnio drożdżowe bułeczki, wczoraj udało mi się zrobić ciasto z rabarbarem, czasem trzeba umilić sobie życie domowymi wypiekami ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same smakowite rzeczy u Ciebie:-)A z haftem radzisz sobie doskonale :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drożdżowe bułeczki, to coś dla mnie, uwielbiam słodkości :D Piękny prezent, nic tylko haftować, gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ pyszne słodkości u Ciebie:-) Uwielbiam drożdżówki w każdej postaci:-))
    Gratuluję wygranej:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bułeczki wyglądają apetycznie ! Prezent dostałaś - super !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Alusiu, ale pyszności przygotowałaś.
    Słodycze potrafią pocieszyć (przynajmniej mnie), a przez tego wirusa i siedzenie w domu pocieszałam się tak skutecznie, że ubrania trzeszczą mi w szwach:)
    Gratuluję wygranej i ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ pyszności, uwielbiam takie rzeczy 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Same smakowitości u Ciebie :) wszystko wyglada pysznie :) gratuluje prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alu no to żeś mi smaku narobiła :))). Uwielbiam domowe wypieki, a takie bułeczki to i u mnie zniknęłyby szybko :)). Ja ostatnio piekłam drożdżówki z truskawkami :). Piękny prezent otrzymałaś od Basi. Buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie umilacze życia to ja rozumiem :) smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszne wypieki. Kiedyś przepisałam od Ciebie przepis na muffinki i ciągle je piekę. Wygrana ekstra , piękny zestaw kolorystyczny mulin. Fajnie , że zaczęłaś haftować. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusisz tymi wspaniałymi przysmakami ogromnie a nie wiem czy przed latek powinnam się objadać :)
    Wspaniałe prezenty...zazdroszczę ogromnie:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ pysznie dziś u Ciebie i drożdżówki i muffinki wyglądają pysznie :D
    Gratuluje wygrania pięknej nagrody, będzie co tworzyć :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na takie słodkości ja się chętnie wpraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie drożdżowe bułeczki chętnie bym zjadła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! :) piękna nagroda :)
    Co do wypieków - ach, na widok każdego zdjęcia ślinka cieknie ;) podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale bym zjadła taką buleczke.
    A takie upominki też lubie:)

    OdpowiedzUsuń