sobota, 12 grudnia 2020

Pierwsze kartki na Boże Narodzenie

Raportu z wykonanych prac przedświątecznych nie będzie bo z mojej ambitnej listy co trzeba wykonać mało pozycji jeszcze wykreśliłam. Kilka dni wolnego upłynęły na robieniu badań, wizytach telefonicznych u lekarzy ( śmieszą mnie te wizyty i diagnozy stawiane na odległość) i odwiedzaniu specjalistów z krwi i kości oraz udowadnianiu sobie, że nie jest najgorzej z moim zdrowiem. Uff... spieszę się bo czasu coraz mniej a ja do tej pory zajmowałam się  pracami papierowymi wcale nie związanymi ze świętami. Korzystając z tego, że cały pokój zarzucony papierami zrobiłam kilka kartek świątecznych.







 Może uda mi się wykonać jeszcze kilka kartek.

Jeszcze pochwalę się jaką niespodziankę sprawiła mi Patrycja prowadząca blog Zakątek pomysłów. Otrzymałam od niej piękne szydełkowe gwiazdki, o których skrycie marzyłam i śliczną karteczkę. Dziękuję Patrycjo.

Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających i dziękuję za pozostawiane słówka, którymi sprawiacie mi wiele radość :-).

22 komentarze:

  1. Karteczki śliczne zrobiłaś Alu i jak dużo :). U nas maleńkimi kroczkami odchodzi się w przychodniach od teleporad, ale niestety co do ważniejszych specjalizacji wciąż są teleporady :(. Oszaleć można.
    Śliczne gwiazdki otrzymałaś i jak misternie wykonane. Ma dziewczyna dar w łapkach :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu zdrówka przede wszystkim życzę. Karteczki wyszły super. Takie lubię na płasko i do koperty. Bardzo fajny ten wykrojnik z bombkami. A prezentowe gwiazdki cudowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki! Dużo zdrówka Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki bardzo ładne, bombeczki dodają uroku :) Piękny prezent dostałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile karteczek! PIęknie! Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne karteczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczki, rozkręcasz się :) szkoda, ze nie widzisz mojego stołu, ja na nim nawet nożyczek nie mogę znaleźć w okresie przedświątecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki wyszły pięknie! Praca idzie pełną parą, jak widzę:)

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne karteczki:-)) U Ciebie to taki Santa's workshop chyba jest:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Alu, piękne kartki zrobiłaś, bardzo klimatyczne.
    Mam nadzieję, że z Twoim zdrowiem wszystko w porządku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne śnieżynki dostałaś. I ładne karteczki zrobiłaś :)
    Mam nadzieję, że czujesz się dobrze. Zdrowia. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam z autopsji tele porady. Moje szczęście, że moja synowa to piguła i mnie prowadzi za rączkę w tej koszmarnej sytuacji. Aż strach pomyśleć, co się dzieje z ludźmi nie potrafiącymi sobie radzić.
    Prezentu zazdroszczę, szydełkowe gwiazdki są śliczne.
    A Twoje karteczki, szczególnie te z bombkami są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kartki świąteczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe kartki!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. No ja w tym roku nie zrobiłam żadnej kartki:))wstyd:)ale mnie to nie wychodzi fajnie tak jak Tobie i to mnie rozgrzesza:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie piękne, a niespodzianka tez urocza, te gwiazdki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki Alu! również piękną niespodziankę otrzymałaś! Dużo zdrowia 🎄❄️☃️

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki. Czerwień u mnie zawsze przewodzi na Święta. Cudne śnieżynki otrzymałaś . Samych dobrych dni przedświątecznych , pozdrawiam cieplutko ⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne karteczki. Sprawia na pewno wiele radości adresatom.
    Teleporady znam, znam ... mam nadzieje, ze szybko wrócimy do normalnych wizyt. Życzę Ci dużo zdrówka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie u Ciebie :) karteczki super, a prezent - Śnieżynki- fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń