czwartek, 6 stycznia 2022

Niespodzianka na nowy rok

 Witam Was w tym nowym roku. Jakże byłam zaskoczona gdy tuż przed świętem Trzech Króli dosłownie wczoraj znalazłam pod drzwiami przesyłkę. Z wypiekami na twarzy otwierałam paczkę i zobaczcie co w niej znalazłam:


To Agnieszka prowadząca blog "Odnowiona Ja" sprawiła mi taką niespodziankę. Agnieszka wykonuje piękne makramy, maluje obrazki, a na jej blogu możecie poczytać optymistyczne teksty i podziwiać wspaniałe zdjęcia.
 List od tej miłej wrażliwej duszyczki bardzo mnie wzruszył. Obrazek, który namalowała sama jest optymistyczny i napawa nadzieją.



Tak pięknie ozdobionych serwetek nigdy nie widziałam.


No i do tego wszystkiego w paczce znalazły się makramowe listki, które na pewno wykorzystam w moich pracach. 


Bardzo dziękuję Tobie Agnieszko za sprawienie mi tak niespodziewanej radości.
Dawno temu umówiłam się z Agnieszką na małą, niezobowiązującą wymiankę. Ja do Agnieszki wysłałam:


Pozdrawiam wszystkich zaglądających i oby wasz początek roku też był taki radosny jak mój dzięki dobrym słowom od innych :-).

25 komentarzy:

  1. Super niespodzianka, piękne prezenciki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicja , pięknie zaczęłaś nowy rok , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są takie niespodzianki:)
    Wspaniałego roku 2022!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała wymianka, piekne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna niespodzianka i niech to będzie dobra wróżba na cały Twój Nowy Rok! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Alu super mieć taką przyjazna duszyczkę. Przyznaję że do Agnieszki nie zaglądam , ale prezenty dostałaś cudne. Kiedyś próbowałam takich listków w makramie, ale coś mi wybitnie nie szło. Może czas do nich wrócić. Serwetki cudo , aż Ci ich zazdroszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam blog Agnieszki. Niesamowita i wspaniała osóbka. Robi piękne prace i za to ją podziwiam.
    Wymianka owocna, a w 2022 roku zyczę ich jak najwięcej :) z dodatkiem przemiłych niespodzianek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności dostałaś w tej paczuszce. Serwetki są przecudne i obrazek wspaniały, a te listki piękne i świetnie by się sprawdziły jako znaczniki do drutów.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Alu, jak pięknie się nawzajem obdarowałyście z Agnieszką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna niespodzianka i bardzo fajna wymianka:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna niespodzianka. Miłe są takie wymianki. Pozdrawiam serdecznie 🍾🍾🍾🍾🍾🍾

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała przesyłka. Masz rację, te serwetki mają w sobie coś niezwykłego i przyciągającego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny prezent! :) Wspaniała niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna i bardzo miła wymianka. Cudnie się obdarowałyście wzajemnie. Odwiedzam bloga Agi to naprawdę wrażliwa cudowna duszyczka :). Z Ciebie też :*

    OdpowiedzUsuń
  15. To była wspaniała wymianka, gratuluję Ci pięknego prezentu.
    Dużo szczęścia w Nowym Roku Alicjo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała wymianka 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne prezenty sobie sprawiłyście dziewczyny, brawo dla Was za fajny początek Nowego roku!
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne, takie niespodzianki są najlepsze :) a i Agnieszkę blogowo znam, twórcza, wrażliwa dusza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne upominki :) To miłe, że w blogosferze rozwijają się nowe znajomości, ba! czasami nawet przyjaźnie ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała niespodzianka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace i wspaniały prezent. Buźka

    OdpowiedzUsuń