sobota, 9 kwietnia 2022

Wielkanocnie i nie tylko

Świat wiruje wyciska łzy z oczu...Staje się nieprzewidywalny... Święta idą . Czas nagli... przyspiesza.... Myśli rozbiegane bo widzę niewyobrażalny tragizm a za chwilę, paradoksalnie  układam jadłospis na święta. Czy tak można?... Tak robię tłumacze sobie że trzeba żyć. Chcę żeby było jak dawniej, spokojnie, chcę marzyć i realizować plany...
 Tworzę bo wtedy nie myślę...
  Kolejna porcja kartek czeka do pokazania więc pokazuję :-). Podobne kartki powstawały w poprzednich latach ale lubię te królisie dlatego co roku pojawiają się na moich kartkach. 







Takie podobne też były.



Pozdrawiam i dziękuję że zaglądacie :-).

24 komentarze:

  1. Piękne delikatne karteczki te króliczki to jest stempelek ?
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, informacje zza wschodniej granicy przytłaczają. Mieszkam niedaleko i widzę ten tragiczny EXODUS, szczególnie matek z małymi dziećmi. Nawet nie chce mi się snuć jakichkolwiek planów na święta.
    A karteczki urocze.
    Pozdrawiam i przy okazji życzę Ci Alu, spokojnych i zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są Twoje królisie. Ja też mam do nich wielką słabość.
    Bardzo podobają mi się Twoje karteczki. Można się od Ciebie uczyć sztuki komponowania takich karteczek, bo są urocze.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki urocze z symbolami.Masz rację, trzeba żyć dalej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alu, piękne karteczki, te królisie są naprawdę urocze.
    Wbrew chaosowi i okrucieństwu tego świata musimy zachować normalność.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliczki to wdzięczne ozdóbki kartek, świetnie wyglądają.

    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki są przepiękne:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliczki słodkie i na tych karteczkach wyglądają uroczo. Cóż mogę Ci powiedzieć? Ja nie karmię swojego strachu obrazami z TV. Świat był, jest i będzie raz różowy, a raz czarny, a my nie mamy na to wpływu. I nikomu Twoje łzy i rozbiegane myśli nie pomogą, a z pewnością zaszkodzą Tobie... Uściski Alu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powtarzam codziennie jak mantrę, rób to na co realnie masz wpływ.
    Spokoju i Nadzieji na nadchodzące Święta Wielkanocne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie te świeta to jak mgiełka szybko mijają. Kupa roboty i tyle. O Ukrainie nawet nie myślę bo docierają do mnie takie sprzeczne wiadomości że nie wiadomo komu wierzyć. Pomagam jak mogę i ile mogą. Oby tylko wszyscy tak pomagali... zajmuję się swoim rękodziełem bo inaczej bym zwariowała.
    Twoje kartki super wyszły choć dla mnie oczywiście za mało. Sam wysłałam spoko ok 30 kartek a to i tak wg mnie za mało, ale cena znaczków mnie trochę odstraszyła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie tworzysz, trochę vintage, trochę shabby... Bardzo klimatycznie i z wyczuciem. Alu, trudno jest normalnie żyć widząc okrucieństwo, strach i ból. Ja wierzę, że każdy z nas ma wpływ na ten swój mały kawałek świata. To od nas zależy, w którym kierunku pójdziemy. Róbmy swoje i dbajmy o siebie. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo stylowe kartki!:) Mam podobne odczucia i chyba gdyby nie rodzice, to bym odpuściła sobie te wszystkie przygotowania... Rękodzieło również trzyma mnie w pionie. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och ! Przecudne te kartki !!! Bardzo takie lubię i lubię z zającami ! Trzeba żyć... Ja też układam jadłospis na święta i myślę jak będzie. To, że zatrzymamy się i płakać będziemy - nic nie da. Trzeba żyć i cieszyć się z drobiazgów. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwy wysyp zajęcy... Och, cudowne one są! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwe wielkanocne stadko zajączków, karteczki śliczne.
    Alicjo, nasze pasje da naszą odskocznią, pomagają przetrwać ciężkie chwile, oderwac myśli od nieszczęścia naszych wschodnich sąsiadów. Nie rozumiem postawy, która pozwala na zamknięciu uszu i oczu.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna porcja przepięknych kartek wyszła spod Twoich rąk. Te zające są bardzo wdzięcznym motywem. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też tak odbieram rzeczywistość tyle,że u mnie nawet jadłospis położył się na łopatki....Króliczki piękne- zwłaszcza pierwszy- pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, rzeczywistość i napływające wiadomości potrafią dosłownie rozwalić... ja także uciekam w rękodzieło, żeby chronić głowę i myśli- od bezradności można dosłownie zwariować.
    Świetne karteczki :) twórzmy i w ten sposób wysyłajmy trochę dobrej energii w świat:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana , ja też tak chcę marzyć i tworzyć. Nie wyobrażam sobie życia bez pasji. Rękodzieło odgania złe myśli. Radosnych i spokojnych świąt , pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  20. To co się dzieje na świecie i u nas za granicą nie jest normalne, przyzwyczajać sie do takiego tragizmu nie wolno, ale żyć trzeba dalej i pomagać.

    OdpowiedzUsuń