czwartek, 10 listopada 2022

Owoce

 Lubię jesienią chodzić na rynek ( niektórzy na to miejsce mówią targ). Podziwiam kolorowe stragany uginające się od owoców i warzyw. Pięknie to wygląda . Do wyboru do koloru. Wspaniałe jabłka , gruszki, pomidory, kapusty, kalafiory, piętrzą się na stołach tworząc piękne kolorowe kompozycje. 
Czasami wcale nie musze iść na rynek aby zjeść wyśmienity owoc. W moim ogrodzie rośnie stara, wielka malinówka. Teraz takich drzew jest niewiele. Nowe gatunki wypierają te stare. Wystarczy że sięgnę ręką do gałęzi i zerwę soczyste jabłko. Nie jestem wielką fanką jabłek ale właśnie teraz jem ich najwięcej i te z ogrodu smakują mi najbardziej.
Owoce z mojego ogrodu i z targu zainspirowały mnie do ulepienia z gliny gruszki i jabłka. Czyż nie są apetyczne?










Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze :-).

36 komentarzy:

  1. Ale, piekne, podziwiam!!!!!
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne porcelanowe. Przypominam sobie byłą kiedyś moda na plastikowe, kiczowate owoce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne. Idealna dekoracja do kuchni. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne owoce o intensywnych kolorach, błyszczące- ten wspaniały efekt chyba uzyskuje się przez szkliwienie?! Zupełnie się na tym nie znam, czytałam tylko. Fascynujący jest proces powstawania ceramiki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje owoce wyglądają wspaniale:)))piękna dekoracja jesienno zimowa:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie się prezentują owocowe cuda. Chciałoby się ugryźć i spróbować jak smakują:))) Ten błysk szkliwa - lubię bardzo.
    Pozdrawiam Alicja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, buzię otwieram, jakie śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, wspaniała jesienna dekoracja...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ pomysł niesamowity !!! Owoce są cudne...z resztą jak wszystko, co wychodzi spod Twoich rąk ! Mnie się bardzo, bardzo podobają !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe i faktycznie jak prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, owoce wyszły Ci smakowite :) I ślicznie na pewno się prezentują w domu. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Alu, jestem zachwycona Twoimi glinianymi owocami. Pięknie wyszło i apetycznie :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie Ci wyszły :).

    Osobiście nie lubię gruszek... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne owoce wyczarowałaś aż ślinotoku dostałam na ich widok😋
    Lubię wszystkie owoce i targ też często odwiedzam, tam zakupy mają dla mnie swój urok.
    Pozdrawiam serdecznie Alu🤩

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Ci wyszły. Podziwiam talent.

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany, ależ one są piękne!!! Cudownie Ci wyszły te owoce!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, cudowne! Piękna, jesienna (i nie tylko) dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne i jak prawdziwe hehe

    Alicjo czy możesz się że mną skontaktować? Mam sprawę
    Baran.agata@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczna i klimatyczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  20. One są Alicji zachwycające. No ideały!!!!! Piękne barwy, kształty, zdecydowanie apetyczne. Mega i jeszcze raz mega mi się podobają, jakby czuję ich słodycz, dobro, no nie wiem, ale dla mnie są zachwycające na maaaaaaaksa. :))))) <3 Cudowna z Ciebie artystka. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe ceramiczne owoce! Podziwiam za umiejętności pracy z gliną. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Owoce wyglądają pięknie! Ślę moc pozdrowień Alicjo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W moim odczuciu Twoja ceramika bije na głowę to wszystko, co miałam okazję oglądać w sklepach, w ciągu ostatniego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim marzeniem było kiedyś, by zająć się ceramiką. Nie udało się. Ale cieszy, że mogę podziwiać prace taki jak te Twoje na blogach. Wielkie brawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Och jakie one śliczne <3
    Oczu oderwać nie mogę od nich.

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że owoce z powodzeniem mogłyby grać w filmach

    OdpowiedzUsuń