niedziela, 26 listopada 2023

Kto chętny do zabawy ?

 Kilka miesięcy temu zgłosiłam się do zabawy "Podaj dalej" ogłoszonej przez Dusię, która prowadzi blog Syndrom Kury Domowej .
Dusia wykonuje piękne prace szydełkowe. Kilka dni temu dotarła do mnie paczka od tej utalentowanej osóbki. Zobaczcie jakie cudowności znalazłam w przesyłce.


 Bombeczki są przepiękne i do tego w moim ulubionym kolorze.


Nie ukrywam że lubię anioły i Dusia tym aniołkiem sprawiła mi podwójną radość.


Takie ażurowe sopelki widzę pierwszy raz. Pięknie będą wyglądały na mojej choince a zawieszkami ozdobię dom. 
Biedroneczka breloczek jest urocza.


Bardzo dziękuję Dusi za paczuszkę :-).

Teraz ja chętnie obdaruję kogoś paczuszką dlatego ogłaszam zabawę "Podaj dalej".
Przypomnę zasady zabawy:
- w zabawie mogą wziąć udział tylko aktywni blogerzy;
- dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie prezent w ciągu 12 miesięcy;
- po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić na swoim blogu zabawę "Podaj dalej" i obdarować kolejne dwie zgłaszające się osoby.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie z nadzieją, że może ktoś się znajdzie chętny kogo mogłabym obdarować moimi wytworkami. Piszcie w komentarzach jeżeli chcecie wziąć udział w zabawie.

11 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty otrzymałaś Alicjo , ozdoby są perfekcyjne, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że upominki cieszą i trafiłam z kolorem..........Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezent, z wielką chęcią wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne preznty. Fajna taka wymianka. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty ,paczuszka zrobiona od serca 🙂😀

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne prezenty otrzymałaś...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna zawartość przesyłki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty otrzymałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń