czwartek, 13 lutego 2020

Chcę kogoś obdarować

Kilka dni temu zostałam obdarowana paczuszką, która sprawiła mi wiele radości. Niespodziankę sprawiła mi Ania przesyłając paczkę w ramach zabawy "Podaj dalej ", którą ogłosiła na swoim blogu "Nitkowe zapiski" a ja zapisałam się.
Ania pięknie haftuje i wiedząc, że otaczam się aniołami wyhaftowała dla mnie cudowne zawieszki z aniołkami.




W paczce znalazła się też ręcznie wykonana karteczka, oraz przydacie które na pewno wykorzystam w swoich pracach. Wszystko to Ania osłodziła słodkościami i pysznymi herbatkami.



Bardzo dziękuję Ani za paczuszkę :-).

Teraz ja chętnie obdaruję kogoś paczuszką dlatego ogłaszam zabawę "Podaj dalej".
Przypomnę zasady zabawy:
- w zabawie mogą wziąć udział tylko aktywni blogerzy;
- dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie prezent w ciągu 12 miesięcy;
- po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić na swoim blogu zabawę "Podaj dalej" i obdarować kolejne dwie zgłaszające się osoby.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich i może ktoś się znajdzie chętny kogo mogłabym obdarować moimi wytworkami. Czekam w komentarzach :-).

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam zabawy nie chciałabym by umarły, ale jestem juz zapisana na chyba 3 a z tych muszę sie wywiązać, więc jesli nie dojdzie mi w tym roku kolejne to chętnie sie zapisze😉 co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe podarki , już widziałam u Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne upominki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te haftowane Anioły podziwiałam na blogu wysyłającej paczuszkę ! Są przeurocze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne hafty , uwielbiam haft białą nitką na surowym lnie . Są piękne . Pozdrawiam cieplutko 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  6. te aniołki są cudne!wspaniałe prezenty dostałaś,nie mogę sie zapisać ....szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham anielskie motywy, te aniołki są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prezenty. Też należę do fanek "podaj dalej" i też już jestem zapisana na inną więc niestety na razie muszę spasować

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty, Alu, anioły prezentują się cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie zostałaś obdarowana. :) Wiem, że mogę zawalić i boję się zapisać. Myśl, że mogłabym, być przez Ciebie obdarowana zachęca bardzo, ale wiem, że mogę zawalić i staram się być ze sobą szczera. Pewnie dlatego, że duzo się dzieje, to mi się tak wydaje, już nie wiem. Zwyczajnie piszę szczerze i zaraz sama się pogubię. hehe Miłego dnia kochana Alicjo. :****

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo, miłe oku prezenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful. Happy Valentine's Day.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pięknego prezentu i takiego bogatego...tyle pięknych różności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli nie ma innych chętnych to ja zgłaszam się do zabawy w podaj dalej.Pozdrawiam serdecznie i gratuluję przepięknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostałaś bardzo łady prezent, piękne poduszeczki-zawieszki z aniołkami.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne aniołki. Gratuluję pięknego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prezent i świetna zabawa:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny prezent Alu, gratuluję i pozdrawiam 😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny prezent, a aniołki super się prezentują :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne są te aniołki, świetna zabawa i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne aniołeczki i super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie połączenie-płótno i biały wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością bym się zgłosiła ale jak na razie nie umiem niczego wytworzyć a te zabawy mają na celu dzielenie się wytworami własnej pracy. Ale może kiedyś? Wiedz jednak, że twoje rękodzieła są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń