piątek, 28 lutego 2020

Czarny aniołek - Choinka 2020

Wciągnęło mnie to haftowanie. Wolne chwile spędzam na stawianiu krzyżyków. Żeby nie było, że je tak bardzo polubiłam, że jestem w stanie wyhaftować wszystko i dużo. O nie, co to to nie.  Co by nie zraziło mnie plątanie kolorowych nitek i liczenie zbyt długich rzędów stawianych krzyżyków cieszą mnie tylko małe wzorki w bardzo ograniczonej kolorystyce. Takie też wybieram.
Kolejny haft to czarny aniołek na kremowej kanwie.


Aby hafcik nie leżał gdzieś zapomniany wykorzystałam go szyjąc serduszko.






Pamiętacie mój haft białego aniołka (tu ). Wykorzystałam go do uszycia kolejnego serduszka.



Ponieważ aniołek to taki świąteczny motyw a serce może być taką świąteczną zawieszką serce  z haftem zgłaszam do zabawy Choinka 2020 zorganizowanej przez Kasię na blogu. " Tam gdzie spadają Anioły"




Pozdrawiam serdecznie i dziękuję że zaglądacie :-).

24 komentarze:

  1. Śliczne serduszka, taki aniołek fajnie wyglądałby w złocie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć nie przepadam za czarnym kolorem, muszę przyznać, że aniołek i serduszko z nim są przepiękne. Biały też ładny, ale druga wersja bardziej mi się podoba. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alu, te serduszka są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  4. No bardzo się cieszę, że Cię wciągnęło, to jest tak, że na początek dobre są małe motywy, potem z czasem przychodzi czas na większe, jak już się oswoisz z liczeniem i stawianiem, tak jak się zarzekałaś, że nigdy nie wyhaftujesz tych krzyżyków a już Ci świetnie idzie, bo aniołki są cudne, to potem ani się spostrzeżesz, a już będziesz miała apetyt na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anielsko i serdecznie jest u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafciki , a serduszka bombowe . Jeszcze będziesz wykonywała większe i bardziej kolorowe prace . Dobrze zaczęłaś od minimalizmu . Bakcyl połknięty i tylko patrzeć jak się rozwinie 🙂. Miłego weekendu 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serduszko i haft. Bardzo podobają mi się Twoje minimalistyczne zawieszki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne są te Twoje aniołki i jak pomysłowo je wykorzystałaś :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne Aniołki, oba i niesamowicie prezentują się na tych sercach. Takie trochę rustykalne, ale bardzo, bardzo mi się podobają :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe, śliczne prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alu, prześliczny hafcik i świetnie go wykorzystałaś umieszczając na serduszku. Zresztą oba serca prześlicznie się prezentują. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniołki na tych serduszkach prezentują się na prawdę pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszko z czarnym aniołkiem wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne aniołki a pomysł na wykorzystanie ich na serduszkach jest świetny )

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne serducha zrobiłaś z pięknymi hafcikami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwie zawieszki i każda winnym charakterze mimo tego, że z podobnym motywem.
    Ogromnie mi się podobają Twoje zawieszki...będą się ślicznie prezentować na choince!
    Pozdrawiam słonecznie:)
    K,

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy, kocham anielskie motywy ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowe serduszka z haftowanymi aniołkami!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna zawieszka. A ten wzorek czeka u mnie w kolejce do wyszycia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham serduszka !!! Twoje są cudne !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń