sobota, 28 marca 2020

Uspokajające haftowanie - Choinka 2020

Haftowanie mnie uspokaja. Ten wyjątkowy czas rzeczywiście okazał się dla mnie wyjątkowo nieprzychylny. Zanosi się na to, że mój pobyt w domu przedłuży się, bo do mojej dotychczasowej pracy nie ma już po co wracać :-(. Staram się o tym nie myśleć zajmując czas między innymi haftem.


Podziwiam te małe wzory. Mały hafcik a tyle szczegółów. Wzór był jednokolorowy ale postanowiłam serduszka zrobić czerwone.




Hafcik oprawiłam w owal i dodałam ramkę. Tu dopiero widać że kanwa jest w odcieniu zielonym.


 Anioły to motyw świąteczny więc zgłaszam obrazek z aniołkiem do zabawy CHOINKA 2020   zorganizowanej na blogu " Tam gdzie spadają anioły...". 




Pozdrawiam i dziękuję że jesteście ze mną :-).

35 komentarzy:

  1. aniołek piękny, hafty bardzo uspokajają , ja też haftuję , nie wysyłam kartek ,więc ich nie robię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie mam już pracy i nie wiem, czy jeszcze będę miała. No, a tak pokochałam pracę, no i co ze sprzątaczki, ale za to z jakimi ludźmi. Wiarę nadal mam, że jednak kiedyś tam wrócę i znów zacznę czyścić choćby kible. hehehe Cóż poradzić, że tęsknię za pracą pełną smrodu, ale i radości. Nie wiem, jakoś chciałam się tym z Tobą podzielić. :) Haft jest bardzo uspokajający, czuję, jakby mi oddawał część miłości i to było moje pierwsze odczucie, to też Ci piszę. :) Naprawdę, teraz jeszcze milej mi popatrzeć na dzieła innych, to dodaje pozytywnej energii. Dziękuję Alicjo, że jesteś. :******

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny aniołek.:) Haft niestety nie dla mnie, z przyjemnością podziwiam za to u innych. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy aniołek, chociaż mnie bardziej przypomina amorka :).
    Poczytuję Cię już od jakiegoś czasu, chociaż jeszcze nie miałam odwagi napisać. Jednak dzisiaj zapraszam Cię nieśmiało na mojego bloga na notkę - https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2020/03/1122-wirus-pozytywnych-mysli.html . Mam nadzieję, że przypadnie ona innym do gustu
    Pozdrawiam ciepło w ten trudny czas

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham anielskie motywy ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te wzorki.
    Kolorystycznie już chyba nie mogło być lepiej.
    Widzę, że amorek ugodził Cię precyzyjnie igłą i polubiłaś haftowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Alusiu, jaki śliczny ten obrazek, bardzo przemawia do mojego serca.
    Uściski, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. To taki miłosny aniołek :-) Pięknie wychodzą Ci te hafty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołeczek miłosny...Amorek znaczy. Bardzo ładnie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft, wspaniale oprawiony... Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrazek jest niesamowity choć wydawałoby się, że prosty....Czerwone serduszka- w punkt! Dobrze, że mamy jakąś odskocznię..... Buziaki, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest rzeczywiście trudny czas dla wielu z nas i zapewne wiele z nas pracę straci, a prywatne biznesy upadną. To są niestety konsekwencje pandemii, z którymi musimy się zmierzyć. Życzę Ci szybkiego powrotu do pracy, a w międzyczasie produktywności w rękodzielnictwie. Te hafty są naprawdę piękne:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie robótki jak haftowanie, wyszywanie, dzierganie mogą uspokajać i wyciszać. Piękny haft !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niby niepozorny haft, a w tak fajnie dobranej oprawie pięknie się prezentuje! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft, bardzo dobrze, że zmieniłaś kolor serduszek, jest wyrazistszy. Z pracą to przykre, ale nie ma się co na zapas martwić, bo ten wirus to uświadomił nam także wiele rzeczy i kazał nabrać dystansu do naszego dotychczasowego życia :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny hafcik i świetna sprawa, że Masz odskocznię. Ja mam książki, krzyżówki, malowanie, rysowanie........jakieś porządki w domu, obiadki, jakiś film.....i daję radę, nie jest źle. Wszystko minie. Przykre, że niektórzy(tak jak Ty) stracą pracę. Żal tych którzy chorują, żal tych którzy odeszli, ale skutki gospodarcze mogą być równie tragiczne, jeśli nie bardziej. Wszystkiego dobrego również życzę i cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymaj się, kiedyś musi być lepiej :) Posyłam Ci uśmiech :))) Pozdrawiam serdecznie :)
    P.S. A oprawiony haft prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. takie uspokajacze to ja lubię,piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny wzór, piękny haft z niego wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Malutki amorek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety teraz wiele ludzi traci pracę... Może po kryzysie będziesz jeszcze miała możliwość powrotu... Trzymam kciuki :).

    Super, że serduszka zrobiłaś czerwone. Fajnie, to wygląda :).
    Podoba mi się też ramka jaką dobrałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny hafcik :) ja jestem fanka malych hafcikow. Bombeczka rewelacyjna, uwielbiam takie polaczenia. Pozdrawiam i zycze zdrowka An

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny hafcik :)
    Wiele z Nas teraz będzie miało problemy. Ja obecnie jestem na wychowawczym i pracuje tylko mąż i też nie wiemy co będzie. Z drugiej strony jak bym miała narażać siebie i rodzinę ( a pracuję na kasie w markecie budowlanym) to chyba jednak wolę być w domu.
    Będzie dobrze, damy radę. Najważniejsze żeby ludzie zrozumieli że trzeba siedzieć w domu

    OdpowiedzUsuń
  24. Wysyłam moc pozytywnych myśli... mam nadzieję, że sytuacja z pracą unormuje się, że zadzieje się coś dobrego! :)
    Dobrze zająć myśli czymś kreatywnym... :) śliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały hafcik przepięknie oprawiony!!!
    Wszystkie lęki i niepokoje trzeba zawsze czymś pokonać. Często dla nas jest nim rękodzieło. Nie dopuszczaj do siebie złych emocji. Może z tych trudności zrodzi się wielkie dobro. Ja w życiu czegoś takiego doświadczyłam. Druga praca, na którą musiałam poczekać była dla mnie nie tylko pracą ale przyjemnością. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. No własnie mówi się, że nie ma tego złego. Haftuj, czytaj i rób co lubisz, bo może jeszcze kiedyś zamarzysz żeby odpocząć a trzeba będzie zasuwać. Piękny amor.

    OdpowiedzUsuń
  27. Straszne jest to, co zaczyna się dziać z naszą gospodarką, wiele osób straci pracę, wiele straci swoje mniejsze i większe firmy. Aż boję się jak to przetrwamy :( Miejmy jednak nadzieję, ze będzie najlepiej jak tylko może być.
    Hafcik śliczny i bardzo pozytywny :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny haft... i cudownie, że znajdujesz w nim ukojenie... to jest najważniejsze... Przesyłam Kochana całe tabuny pozytywnej energii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo mocno trzymam kciuki, żeby wszystko się poukładało...

      Usuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniały anielski haft :) trzymaj sie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo się cieszę, że bawisz się z nami w choince:)
    Hafcik piękny, anielskie motywy nieustannie mnie zachwycają. Całość oprawy dodaje mu jeszcze elegancji:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  32. Super haft, kolorowe serduszka bardzo mu służą :) Trudny to dla nas wszystkich okres, ale nie traćmy nadziei!

    OdpowiedzUsuń
  33. Twój hafcik kojarzy mi się z Walentynkami, bardzo fajny wzór 😀 mam nadzieję, że po epidemii uda Ci się znaleźć jeszcze lepszą pracę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń