czwartek, 2 kwietnia 2020

ATC - Urodziny

Nie, dziś nie mam urodzin, ani nikt z moich znajomych, ale na blogu ArtGrupa ATC tematem marcowego wyzwania są Urodziny. Ponieważ lubię tą małą formę wyrazu jakim jest ATC a i temat radosny więc z przyjemnością zabrałam się do wycinania, klejenia...
 Nieduży kawałek papieru a daje niewyobrażalnie duże możliwości.





Solenizantom wszystkiego najlepszego :-).


Bardzo wszystkim dziękuje za słowa otuchy pod poprzednim postem. Dziękuję że jesteście ze mną w tym trudnym czasie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-).

27 komentarzy:

  1. Piekna i pogodna karteczka ATC, sa rzeczywiscie malutkie, ale ile mozliwosci i informacji mozna w nich zawrzec. Pozdrawiam i zdrówka życze An

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie to fajne! Bardzo lubię ateciaki :-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartka , pomysłowa. Będzie dobrze bo inaczej być nie może. Jak wszystko się skończy znajdziesz nowa pracę jestem pewna ,że dasz radę. Wszystkiego dobrego , dużo zdrowia :)





















    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te formy,bo są jakieś takie...treściwe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka. Żyj nadzieją , że będzie lepiej. Powodzenia i miłego weekendu 🌷 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczny maluszek urodzinowy, Alusiu.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca:) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się takie kolaże,ale moja fantazja nie ogarnia tego:)Twoja kartka super:)Przykro mi z powodu pracy:( Bądź dobrej myśli,jak to wszystko minie,większość z Nas będzie musiała uczyć się żyć w nowej rzeczywistości:( Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała radosna praca :) usmiechy posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny maluch :) Dziękuję za wizytę w moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyszło mnie takie małe formy nie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna karteczka:) Taka radosna!
    Życzę byś po tym wszystkim znalazła dobrą pracę. By okazała się lepsza od tej ostatniej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka <3
    Przykro mi z powodu pracy, ale ja wierzę w to, że wszystko co się kończy, to tylko po to, że już za progiem czeka na nas coś znacznie lepszego. I tego się trzymajmy :))
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka:-)))
    Po burzy zawsze wychodzi słońce więc trzeba wierzyć, że jeszcze będzie dobrze.
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie wyszlo :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny Ateciak! Zawiera dużo pozytywnych kolorów i myśli, tak potrzebnych w tym czasie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry :) Zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga.https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna, wesoła karteczka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna karteczka :) taka mała, a mieści tyle radości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ta karta, jeśli chciałabyś się kiedyś wymienić Atc, daj znać.

    OdpowiedzUsuń